Beantwoord

Ontevreden over KPN deurverkoper

  • 11 March 2024
  • 8 reacties
  • 147 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

 

Bezoek gehad van Jeroen ( de probleem oplosser??) met telefoonnummer 06-********> Dit telefoonnummer is overigens helemaal niet van KPN. Je stuurt iemand van KPN de straten in met een niet KPN telefoonnummer.

Deze beste man wist mij te vertellen dat er enorm veel problemen waren met de aansluitingen hier in de buurt en dat hij die problemen kwam oplossen. Ik zit met mijn internet en TV bij Odido en ik heb geen klacht ingediend. Hij liet mij een kaartje zien op zijn tablet met “probleem adressen”. Hij had de opdracht gekregen om langs al die huizen te moeten gaan om de problemen op te lossen. 

Het probleem zat hem in een geplaatst kastje in de meterkast, hierbij wees hij het kaste aan die de glasvezel omzet naar UTP aansluiting. Ook wist hij mij te vertellen dat mijn internet boven ook heel slecht was en dat dit dan gelijk opgelost was. Mijn internet boven is helemaal niet slecht, ik heb namelijk alles bekabeld aangesloten en een WiFi punt boven gemaakt.

Dit alles was natuurlijk bedoeld om mij over te laten stappen naar KPN glasvezel, zeg dat dan gewoon. Als jullie een goed aanbod hadden gedaan had ik misschien wel overgestapt.

Normaal ben ik helemaal niet zo van het deponeren van klachten maar dit was een zeer onkundig persoon en vraag mij dan ook oprecht af of dit jullie bedoeling is.

1.Een verkoper van KPN de deur uitsturen met een niet KPN nummer.

2.Verkopen om alles wat ik nu heb af te kraken om hieruit profijt te slaan.

3.Ondeskundigheid van informatie verstrekking

Nu ben ik redelijk thuis in deze materie maar er zullen mensen zijn die op deze manier meegaan in het verhaal. Lees de wat oudere generatie waartoe mijn ouders behoren, mensen die hun sporen hebben verdient en dan op deze manier proberen te misleiden. NIET OKE!

Met vriendelijke groet,

Richard  

 

Admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 March 2024, 18:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Haal meteen het mobiele nummer even weg in je reactie i.v.m. de privacy @Remax 

Reputatie 6
Badge +8

Waarom laat je zo iemand uberhaupt binnen? De vraag is of deze persoon echt van KPN af kwam.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Remax, welkom hier. 

Wat een ontzettend gek verhaal dit. Als dit een van onze verkopers is wil ik benadrukken dat dit zeker niet de normale gang van zaken is. Zeker niet onze concurrenten in een kwaad daglicht zetten. 

Ik wil dit graag onderzoeken. Kon die man zich wel legitimeren? Zou ik van jou ook mogen weten in welk gebied dit was? Vul dit desnoods in je profiel in, dan kan ik dit alleen zien. 

Badge

@Alex van KPN , ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Remax, ik zie helaas nog niets ingevuld in je profiel. Heb je het wel opgeslagen? 

En zou je ook kunnen aangeven of hij zicht wel heeft kunnen legitimeren? Dankjewel alvast. 

Badge

@Alex van KPN staat onder persoonlijke opmerkingen (prive) en ja de man droeg een pasje van KPN bij zich.

 

Reputatie 7

Het probleem zat hem in een geplaatst kastje in de meterkast, hierbij wees hij het kaste aan die de glasvezel omzet naar UTP aansluiting.

Dus je hebt hem binnengelaten?!

Ik zal nooit een colporteur binnenlaten. Geen afspraak ... daar is de openbare weg.

Reputatie 7
Badge +24

@Alex van KPN staat onder persoonlijke opmerkingen (prive) en ja de man droeg een pasje van KPN bij zich.

 

Ik heb het intern doorgezet om het te laten onderzoeken. Dankjewel. 

Reageer