Vraag

Onverklaarbare stijging abonnementskosten op de factuur van deze maand

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Op 26 juni betaalde ik nog 78,95 voor mijn thuisabonnement en werd een inflatie stijging van 4 euro aangekondigd. Vervolgens betaal ik 4 maanden netjes 82,95 maar deze maand wordt er 99,54 van mijn rekening afgeschreven. Een stijging van 20 euro (25%) binnen een half jaar lijkt me onwaarschijnlijk. De chatbot kan me niet helpen en ik krijg telefonisch niemand te pakken. Heeft hier iemand een idee wat dit kan zijn en/of hoe ik hier achter kan komen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kim Mulder , heb je al gekeken op de factuur?

Dat verschil van € 16,59 moet toch ergens vandaan komen.
De factuur (op pagina 2) is de plaats om het te vinden.

Heb je misschien een extra zenderpakket of entertainment toegevoegd?

Zeker, daar heb ik (uiteraard) als eerste gekeken :) niets extra’s besteld. M’n bedrag incl btw van vorige periode is deze maand ineens het bedrag excl btw, zonder duidelijkheid dus.. 

Reputatie 7
Badge +21

Mogen we meekijken op pagina 2 van de facturen (oud/nieuw)? Plaats dan hier een schermafdruk. Poets wel alle persoonlijke gegevens weg, zoals (klant)nummers etc., dat gaat anderen niets aan.

Mogelijk valt ons nog iets op.

Had je al gebeld met KPN klantenservice op 0800-0402? Die moeten het ook kunnen verklaren.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kim Mulder, het snelste heb je duidelijkheid over je factuur door met de klantenservice contact op te nemen. Een medewerker krijgt direct al jouw gegevens en facturen voor zich als jij belt. Ik als moderator heb deze gegevens niet. 

Reageer