Vraag

Opnieuw abonnement afsluiten: bestaande klanten krijgen minder korting?

  • 24 November 2022
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Mijn abonnement is afgelopen en ik wil opnieuw een abonnement afsluiten. Nieuwe abonnees ontvangen geweldige cadeaus ( Philips T.V. 499 euro) of 12 maanden 15 euro korting. Als bestaande abonnee kom ik hier niet voor in aanmerking, maar kan maximaal 12,50 euro korting 3 maanden. Het argument: ‘u hebt de eerste keer al de instap korting ontvang'. Alleen was dat toen 10 euro korting voor 3 maanden. Wel een enorm verschil wat nu wordt geboden aan nieuwe instappers. Kan dat niet anders? Groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Uw abonnement loopt niet af maar wordt wel maandelijks opzegbaar.  Meer korting zit er niet in. Als u goedkoop uit wil zijn moet u ieder jaar overstappen. 

Reputatie 7
Badge +15

@CornHenk Welkom op het forum. 

Het klopt dat je als bestaande klant niet in aanmerking komt voor een welkomst cadeau. Deze heb je inderdaad aan het begin van je abonnement gehad. 

Deze welkomst cadeaus kunnen in de loop van de tijd en zelfs periode verschillen. Daarin moet je dus een beetje geluk hebben. 

De korting die je geboden is, is inderdaad de korting die we bestaande klanten kunnen bieden. Helaas kan dat niet anders.