Ik heb netjes per mail opgezegd ..krijg geen antwoord.
Zojuist maar gebeld..zegt die man dat ik daar niet woon en wel een fraudeur zal zijn.
Schandalig.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelIk heb netjes per mail opgezegd ..krijg geen antwoord.
Zojuist maar gebeld..zegt die man dat ik daar niet woon en wel een fraudeur zal zijn.
Schandalig.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelGoedenavondÂ
Wat een aparte ervaring met onze klantenservice: jammer!Â
Ik begrijp dat jij het Digitenne abonnement en ESPN wenst op te zeggen: dat kon niet direct telefonisch geregeld worden via onze afdeling Opzeggingen? Als je gaat emigreren of gaat samenwonen met iemand die al een KPN abonnement heeft, dan ontvangen we graag aanvullende informatie. Heb je daarom een e-mail moeten sturen? Heb je ook de naam van de medewerker die je gesproken hebt, in de mail genoteerd en wanneer heb je de mail verzonden?
Ik ontvang graag extra informatie, dan kijk ik graag of ik je verder kan helpen. Een ingevuld Forum profiel met de relevante klantgegevens is fijn, dan kan ik je gegevens erbij pakken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.