Vraag

Opzeggen lukt niet

  • 16 March 2024
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds vorig jaar juni loop ik mijn abonnement bij jullie op te zeggen maar wat een shit gedoe zeg dan is het weer odido heeft niet alle gegevens doorgegeven odido zegt wel en jullie laten de abonnemet gewoon doorlopen december 2023 gebeld dame heeft netjes alles opgezegt ook een email ontvangen per jan gestopt te zijn en jullie blijven maar afschrijven waar slaat dit allemaal op uiteindelijk heb ik omdat jullie beiden partijen er niet uitkwamen op eigen wil in december nogmaals mijn abonnement telefonich nogmaal opgezegd en het hele shit gedoe blijft doorgaan ik heb odido niet nodig om mijn abonnement bij jullie op te zeggen in december afgesproken dus verwacht ik alle facturen die jullie toch hebben afgeschreven van mijn rekening weer zsm teeug anders maak ik hier een zaak van nu heb ik ingelogd en alsnog weer voor de 1.0000.000 x opgezegd


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is het niet gewoon een eindafrekening geweest ?

Nee ze blijven gewoon afschrijven ook email ontvangen per die en datum opzegging maar nee! Via face ook gedaan krijg bericht wil je opzeggen bel dan dit nummer...alle bewijzen opgestuurd en dan een reactie dat ik denk kom op zeg echt genoeg nu ik ben de dupe van een pesterij tussen kpn en odido

Reputatie 7
Badge +9

Maar wat heeft Odido met jouw opzegging te maken als je het zelf ook al hebt opgezegd ?

@Mkilic vul je forumprofiel aan met je klantnummer,naam en adres dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Maar wat heeft Odido met jouw opzegging te maken als je het zelf ook al hebt opgezegd ?

Nou bij het opzeggen gaat alles toch via hun je hoeft niks te doen kpn zegt odido heeft niet alle info voor overstap doorgezet odido zegt kpn heeft de overstap geannulleerd nou uiteindelijk heb ik het zelf gedaan mail gehad met bevestiging einde contract en toch...

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Mkilic, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht!

Mochten er nog steeds onduidelijkheden bestaan, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen. Je kunt ze bereiken door met het gratis nummer 0800 0402 te bellen en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging. Op die manier kom je meteen uit bij de juiste mensen. Via het Forum doen we eigenlijk niks als het op dit soort zaken aankomt. 

Reageer