Beantwoord

Opzegging abonnement wordt niet verwerkt

  • 28 March 2024
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Op 30 november 2023 heb ik mijn eerste mail gestuurd naar opzeggen@kpn.nl om aan te geven dat mijn tv + internetabonnement opgezegd moet worden i.v.m. een verhuizing naar een adres waar KPN geen glasvezel aan mag bieden. Na telefonisch contact samen met een medewerker besloten om het abonnement op te zeggen omdat het internet te traag gaat zijn. Ik heb op 30 november ook een automatische bevestiging ontvangen dat het ontvangen is en binnen twee weken verwerkt zou zijn. Na twee weken nog niet verwerkt en op 7 januari opnieuw dezelfde mail ingediend. Toen werd ik op 27 januari gebeld door KPN dat het niet verwerkt was omdat ze enkel een pdf kunnen openen van het uittreksel van de gemeente en geen screenshot, zodra ik het zou versturen zou deze dame het z.s.m. in orde maken. De maandag daarop opnieuw verzonden en weer het automatische bericht ontvangen, dus de mails komen wel degelijk bij jullie binnen. Nu zijn we inmiddels 4 maanden verder en het is nog steeds niet opgezegd. Ik heb de automatisch incasso inmiddels afgewezen want ik ga niet betalen voor diensten die ik netjes heb opgezegd met bijbehorende documenten. Ik ben ook niet gebeld door jullie dat er weer iets niet goed zou zijn. Vandaag heb ik jullie proberen te bellen maar ik krijg niemand meer aan de lijn omdat ik direct een bandje krijgt die zeg dat ik mijn factuur moet betalen en jullie dreigen continue via de mail met incassobureau. Kan iemand dit hier oplossen of weet wat in nog meer kan doen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 March 2024, 16:48

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Molen24 . Welkom op het forum.

Helaas herken ik dit.  Het moet allemaal exact aangeleverd worden, zoals gevraagd wordt.  Helaas kan ik je niet helpen. Mijn advies is om nogmaals te bellen en om opheldering te vragen.

Het feit dat je die (voorlopige) bevestiging hebt gehad is hopelijk reden dat ze het netjes conform wensdatum opzeggen maar ik kan daar geen beloftes over doen. Binnen KPN is er maar één afdeling die mag opzeggen en de kortste route is :0800 04020 → opzeggen inspreken. 

KPN heeft mijn opzegging internet abonnement niet verwerkt. Opzegging doorgeven op 18 maart 2024 op telefoonnummer 0800 0402. Tot nu toe ook geen bevestigingsmail ontvangen.

 

KPN heeft mijn opzegging internet abonnement niet verwerkt. Opzegging doorgeven op 18 maart 2024 op telefoonnummer 0800 0402. Tot nu toe ook geen bevestigingsmail ontvangen.

 

Dan zou ik z.s.m.  terugbellen, @FritsJohan .  Het is essentieel dat je een bevestiging ontvangt. 

Reageer