Op 30 november 2023 heb ik mijn eerste mail gestuurd naar opzeggen@kpn.nl om aan te geven dat mijn tv + internetabonnement opgezegd moet worden i.v.m. een verhuizing naar een adres waar KPN geen glasvezel aan mag bieden. Na telefonisch contact samen met een medewerker besloten om het abonnement op te zeggen omdat het internet te traag gaat zijn. Ik heb op 30 november ook een automatische bevestiging ontvangen dat het ontvangen is en binnen twee weken verwerkt zou zijn. Na twee weken nog niet verwerkt en op 7 januari opnieuw dezelfde mail ingediend. Toen werd ik op 27 januari gebeld door KPN dat het niet verwerkt was omdat ze enkel een pdf kunnen openen van het uittreksel van de gemeente en geen screenshot, zodra ik het zou versturen zou deze dame het z.s.m. in orde maken. De maandag daarop opnieuw verzonden en weer het automatische bericht ontvangen, dus de mails komen wel degelijk bij jullie binnen. Nu zijn we inmiddels 4 maanden verder en het is nog steeds niet opgezegd. Ik heb de automatisch incasso inmiddels afgewezen want ik ga niet betalen voor diensten die ik netjes heb opgezegd met bijbehorende documenten. Ik ben ook niet gebeld door jullie dat er weer iets niet goed zou zijn. Vandaag heb ik jullie proberen te bellen maar ik krijg niemand meer aan de lijn omdat ik direct een bandje krijgt die zeg dat ik mijn factuur moet betalen en jullie dreigen continue via de mail met incassobureau. Kan iemand dit hier oplossen of weet wat in nog meer kan doen?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel