Beantwoord

Oud telefoonnummer staat nog in de administratie bij mijn gegevens

  • 14 March 2023
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist KPN TV+ besteld en ik kreeg een bevestigingsmail. Echter stond in deze bevestigingsmail: 

Sluit uw apparatuur aan op 15 maart 2023. Dan gaat uw KPN Internet 100 Mbit/s in. Wilt u een andere datum afspreken? Doe dit dan makkelijk online via kpn.com/bestelstatus. En kies zelf een dag die u het beste uitkomt.

Zodra uw pakketwijziging gereed is, krijgt u een bevestiging via sms op telefoonnummer 06XXXXXXXX.

Waar de kruisjes staan, staat mijn oude mobiele telefoonnummer nog (uit 2019). Hoe kan ik dit aanpassen en de bestelstatus dus volgen / updates krijgen via SMS?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 March 2023, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MennoWiener ,

 

Ga naar MijnKPN.

Klik rechtsboven op "Profiel" 

Klik op "Vul je 06-nummer in"

 

Hallo @MennoWiener ,

 

Ga naar MijnKPN.

Klik rechtsboven op "Profiel" 

Klik op "Vul je 06-nummer in"

 

Hoi hoi,

 

Daar staat mijn huidige 06-nummer…

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan maar morgen vanaf 8.00 even bellen naar 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +17

@MennoWiener is het met de tips van @Noordzee gelukt je nummer aan te laten passen? 

Reputatie 7
Badge +17

@MennoWiener er zijn meer signalen dat het aanpassen van gegevens binnen de MijnKPN niet lukt. Er is aansturing gedaan om dit op te lossen. 

Ik heb voor nu het antwoord van @Noordzee gemarkeerd als beste antwoord. Omdat na het oplossen dit de juiste manier is om je gegevens aan te passen. 

Tot die tijd wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen.