Beantwoord

Oude facturen van XS4ALL bekijken lukt niet meer

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Het lukt mij niet om de facturering voor mijn (oude) XS4all emailadres te bekijken, telkens kom ik in het overzicht van mijn privé internet afrekening bij KPN. Ik moet voor mijn boekhouding in ARBO HBA facturen overleggen ivm de btw aangiften. Ondanks aanmaak accounts of gewijzigde paswoord is mij het niet gelukt. Graag een link naar mijn vertrouwde XS4all pagina zonder automatisch te worden doorgeleid naar een KPN site!

Hartelijk dank,

P. Haselhoff Lich Kasteleijn

 

Admin: Privégegevens uit bericht gehaald

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 September 2022, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Pieter2111949 . Welkom op het forum.

Als het goed is heb je hier mail over gehad.  In het kort komt het hier op neer:

Maak een KPN id aan en koppel daar jouw NIEUWE klantnummer aan.  Jij hebt bij de overgang van XS naar KPN een nieuwe klantnummer gekregen. Als je die in je MijnKPN omgeving koppelt kun je weer bij alle facturen. Mocht het toch niet lukken kun je hulp krijgen via:

https://www.xs4all.nl/contact/

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.