Beantwoord

Overgestapt naar Tele2 mobiel, waarom krijg ik nog een KPN factuur?

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Abonnement zoon ( op mijn naam) liep 31/7 af, op 31/5 via Belsimpel een overstap aangevraagd naar tele2 met nummer behoud. Ook mail van kpn gehad dat de overstap per 31/7 kon. Nieuw abonnement bij tele2 is ingegaan op 1/8… 

Nu krijg ik een factuur van jullie voor het abonnement van 1/8 tm 31/8. 
Terwijl het abonnement per 31/7 is gestopt en een nieuw abonnement bij tele2 is ingegaan.

 

Hoe zit dit?

 

met vriendelijke groet,

Monique de Pruis.

icon

Beste antwoord door PeterG 22 August 2022, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, @Monique de Pruis 

Dat is een administratief ding. Doordat het facturatiesysteem volledig geautomatiseerd is. Dit is gek genoeg gebruikelijk. Volgende maand zul je dan een factuur ontvangen waarbij je het teveel betaalde (niet storneren) weer terug krijgt.

Aha, nou dan wacht ik het af!


Groetjes Monique.