Beantwoord

Overstap naar Ziggo maar krijg nog KPN facturen

  • 10 January 2023
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste,

Ik ben in November overgestapt naar Ziggo, maar krijg nog steeds facturen van KPN. Kunnen jullie checken of de overstap en opzegging bij jullie bekend is? En zo niet zouden jullie mijn contract van KPN dan willen beƫindigen.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 January 2023, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @pindiggelĀ heb je bij Ziggo van de overstapservice gebruik gemaakt?

Ā 

Ja dat klopt, maar Ziggo heeft al aangegeven dat de fout waarschijnlijk bij hun ligt. En als het bij jullie niet bekend is dat mijn abonnement dan per direct alsnog opgezegd moet worden.

Ja dat klopt, maar Ziggo heeft al aangegeven dat de fout waarschijnlijk bij hun ligt. En als het bij jullie niet bekend is dat mijn abonnement dan per direct alsnog opgezegd moet worden.

Hallo @pindiggelĀ dan is Ziggo dus aan zet om e.e.a. te regelen en je te compenseren voor de onnodige KPN-kosten van het abo.

Succes.

Ā 

Ā 

Ik kan nuĀ toch ook gewoon zelf het abonnement opzeggen bij KPN?

Compensatie heeft Ziggo al toegezegd. Of moet Ziggo dit regelen en kan ik dit niet zelf doen?

Ik kan nuĀ toch ook gewoon zelf het abonnement opzeggen bij KPN?

Hallo @pindiggelĀ je kunt ook zelf opzeggen en de kosten declareren bij Ziggo.

Succes.

Ā 

Kan jij het opzeggen ook regelen?

Reputatie 7
Badge +28

Ik kan nuĀ toch ook gewoon zelf het abonnement opzeggen bij KPN?

Hallo @pindiggelĀ 

Bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402 en zeg het abonnement alvast zelf op. Het is niet mogelijk om via het forum jouw abonnement op te zeggen.Ā 

Ja dat klopt, maar Ziggo heeft al aangegeven dat de fout waarschijnlijk bij hun ligt. En als het bij jullie niet bekend is dat mijn abonnement dan per direct alsnog opgezegd moet worden.

Dan kun je daarna de eventuele schade wel bij Ziggo claimen als het inderdaad hun fout is.Ā 

Kan jij het opzeggen ook regelen?

Hallo @pindiggelĀ , nee, ik ben een medeforumlid, net als jij en geen kpn medewerker. Je kunt dat zelf doen, online of even bellen

Reputatie 7
Badge +28

Ik kan nuĀ toch ook gewoon zelf het abonnement opzeggen bij KPN?

HalloĀ @pindiggelĀ 

Bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402 en zeg het abonnement alvast zelf op. Het is niet mogelijk om via het forum jouw abonnement op te zeggen.Ā 

Ja dat klopt, maar Ziggo heeft al aangegeven dat de fout waarschijnlijk bij hun ligt. En als het bij jullie niet bekend is dat mijn abonnement dan per direct alsnog opgezegd moet worden.

Dan kun je daarna de eventuele schade wel bij Ziggo claimen als het inderdaad hun fout is.Ā 

@pindiggelĀ 

Is het zelf opzeggen via 0800-0402 gelukt?Ā 

Ja is gelukt!Ā