Beantwoord

Overstapservice: oude abonnement bij Ziggo loopt nog door

  • 14 July 2023
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Onlangs ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN met overstapservice. Echter hebben jullie het helemaal niet of half geregeld voor me. Mijn ziggo abbo loopt nog steeds door en ik krijg nog steeds factuur van Ziggo. Ik heb tig keer naar jullie gebeld en naar Ziggo. Ik word alleen maar heen en weer gestuurd. Mijn Ziggo zou al niet meer moeten werken. Kunnen jullie dit zsm voor mij regelen? In plaats van dat heen en weer moet bellen met 0 resultaat! Het is jullie verantwoordelijkheid! 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 July 2023, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @drew12345, welkom. 

Alleen jammer dat Ziggo nog niet is opgezegd. Normaal gesproken als je met de overstapservice naar ons komt geven we Ziggo of welke provider ook dat we gaan opzeggen. WE zeggen dan pas definitief op als jouw abonnement bij ons actief is. Zo komt je niet zonder diensten te zitten. 

Ik begrijp dat dat alleen nog niet is gedaan. Ook niet na meerdere keren bellen. Ik kijk graag nog eens mee. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Hi heb het zojuist aangepast 

Werkt je tv decoder van Ziggo nog? Zo ja, dan is 't inderdaad niet helemaal goed gegaan.

Zo niet: Ziggo factureert, net als kpn, hele maanden.

Is je abonnement halverwege een maand geëindigd dan krijg je voor die hele maand een factuur. En de volgende maand krijg je dan een eindfactuur met het niet gebruikte deel retour.

Het ongecodeerde tv aanbod werkt vaak nog enige weken door. Er moet een monteur in de straat komen om je fysiek uit het kastje voor de deur te halen.

Mijn abbo van KPN was op 17 juni ingegaan, en Ziggo was 26 juni pas opgezegd. Hier was het al fout gegaan.

Echter werkt mijn Ziggo TV nog, en heb ik zojuist weer een factuur gekregen voor de maand augustus.

Heb KPN paar keer  gebeld en zei dat ik zelf met Ziggo moet regelen, en andersom. 

Ik heb nog geen bevestiging van opzegging van Ziggo gekregen, en ook geen doos om de apparaten retour te zenden.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er melding van gemaakt bij mijn collega's van de overstapdesk. zij duiken er verder in en nemen binnen 3 werkdagen contact met je op. Hoor graag als er contact is geweest. 

Hoi, mag ik ook een melding maken als er nog geen contact is geweest? 
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nogmaals melding gemaakt. Hoor graag als er contact is geweest. Dit hoeft overigens niet per se telefonisch, kan ook per mail. Hoor graag als er contact is geweest.Â