Overstapservice van KPN heeft mijn oude provider niet opgezegd

  • 9 January 2023
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Op 28 november 2022 ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN mbv de overstapservice.

Op de website van KPN staat ondermeer:”Zorgeloos en Wij zeggen je abonnement op en regelen de rest met je huidige aanbieder".

In december kreeg ik weer een factuur van Ziggo voor de nieuwe maand. Nadat ik contact had opgenomen met Ziggo, bleek dat KPN helemaal niet had opgezegd. Ik heb dat toen zelf gedaan. Alleen de factuur van de volgende maand ad €74,- moest ik nog wel betalen ivm opzegtermijn van 1 maand.

Op 9 december heb ik contact opgenomen met KPN, nadat ik werd doorverbonden en uiteindelijk zelf weer een ander nummer van KPN moest bellen (bijna 30 minuten) kreeg ik te horen dat er inderdaad wat verkeerd was gegaan bij KPN en dat mijn Ziggo factuur verrekend zou worden met mijn komende KPN facturen. Echter bij mijn nieuwe KPN factuur dd 5-1-2023 was nog niets verrekend. Ik vermoed dat er weer eea verkeerd is gegaan bij KPN.

Graag een reactie en (beloofde)correctie op mijn facturen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Astrid Sw even bellen met 0800 0402, gratis.

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Astrid Sw, en welkom bij KPN! Is het inmiddels gelukt of nog niet? Behalve jouw bericht heb ik geen informatie, op je forumprofiel staan geen gegevens waardoor ik niet met je mee kan kijken. Als het het nog niet gelukt is, zou je dat dan volledig kunnen invullen en een seintje geven nadat je dat hebt gedaan?