Beantwoord

Per 2 oktober geëmigreerd maar ontvang nog steeds facturen

  • 25 November 2022
  • 4 reacties
  • 25 keer bekeken

Beste klantenservice,

 

Ook ik ondervind problemen met het opzeggen van het abonnement bij emigratie. Ondanks het dat ik alles via de site heb ingevuld, worden  nog steeds facturen versturen naar mijn mailadres. Ik ben  2 oktober verhuisd van Dordrecht naar Suriname en krijg het niet voor elkaar om het abonnement te stoppen. Dit is in strijd met consumenten wetgeving.

Graag uw reactie hierop

Vriendelijke groet

M. Botland 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 December 2022, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Beste Botland, inmiddels heb ik een paar dagen geleden het teveel betaalde abonnementsgeld (toch nog €78) terug ontvangen, er zijn gelukkig medewerkers die wèl weten van de hoed en de rand. Dank aan @Maja_ ! Maar het zou prettig zijn als iedereen daarvan op de hoogte is: ik heb eerst voor €6 moeten bellen met een medewerker die volhield dat ik geen contract had en dus geen recht op restitutie! Dankzij dit forum is alles goed gekomen, dus houd vol! Succes hiermee en met de emigratie 👍🏼🍀 Hartelijke groet, Monique

 

Admin: meeverplaatst naar nieuw topic

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik kijk graag even met je mee @Botland!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

@Maja , ik heb mijn profiel ingevuld en in de app de benodigde documenten geüpload  

Ik hoop dat het nu naar tevredenheid kan worden afgerond. Ik wil hierbij wel opmerken dat Kpn de enige instantie is, waar ik mijn abonnement niet gemakkelijk kan opzeggen bij verhuizing of emigratie. Is dit niet in strijd met het consumentenrecht?

Vriendelijke groet,

M. Botland

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Botland, opzeggen zou ook bij ons heel makkelijk moeten zijn, echter lijkt er bij jou iets niet goed te gaan; ik zie helemaal geen opzegging terug. Het lijkt er dus niet op dat jouw opzegging via onze site goed is binnengekomen bij ons 🙁 Een opzegging in verband met emigratie kan enkel door een specialistische afdeling door worden gevoerd, via het forum kan ik je hier dus niet mee verder helpen, hoe graag ik ook zou willen.  Zou je nog een keer de stappen voor het doorgeven van emigratie willen volgen? Mocht je daarbij tegen problemen aanlopen, zou je daar dan screenshots van willen maken, zodat we even met je mee kunnen kijken?