Vraag

Pro Battle Zone op factuur kind

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijn zoon van 11 heeft een aan mij gekoppeld 06 nummer. Als hij iets wil kopen, dan moet ik of mijn vrouw daar toestemming voor geven. Nu is er voor EUR 10 een bedrag op zijn factuur verschenen van Pro Battle Zone. Deze ‘aankoop’ staat niet in de app store en is door ons niet goedgekeurd. Dat er via KPN betaald kon worden was mij tot nu toe niet eens bekend.

Wat is Pro Battle Zone? Is dit eenmalig of is het een abonnement. Indien abonnement, hoe kan ik dit stoppen?


3 reacties

Kijk eens naar dit topic 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zoet. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je er op deze manier moet achter komen dat er extra kosten zijn gemaakt. In het bovenstaande topic heeft @Michel.uit.Arnhem een uitgebreid antwoord gegeven op deze vraag. In het topic hieronder lees je meer over de mogelijkheid om te betalen via je factuur bij KPN.

 

 

 

Dank jullie wel. Ik heb inmiddels contact gehad met Pro Battle Zone en het abonnement beëindigd.

Wellicht is het een optie voor KPN om betalingen door kinderen onmogelijk te maken of ouders hierover beter te informeren. Het kan daarbij zijn dat ik iets gemist heb.

Grt

Reageer