Beantwoord

Problemen met ontvangen van hardware.

  • 19 August 2022
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Goede dag.

 Ik kom uit Oekraïne en woon momenteel in Nederland. Op 13 augustus 2022 heb ik mij geregistreerd op de website van KPN, een bestelling geplaatst (S2413058-2102444), een vooruitbetaling gedaan van 252 euro en de dag en het tijdstip van bezorging van de goederen per koerier bepaald. De goederen werden op 16 augustus 2022 om ongeveer 14.45 uur afgeleverd, we hebben de koerier ontmoet bij het plaatsen van de bestelling en het bleek dat hij bij het registreren in de initialenkolom een ​​fout maakte en de initialen van de naam en achternaam (RZ, Ruslan Zhyhadlo), maar het had moeten zijn (R Zhyhadlo), kip Hij zei dat het een vergissing was en dat hij de goederen niet aan mij kon overhandigen, het kantoor bellen, hoewel de paspoortgegevens, telefoonnummer en achternaam kwam allemaal overeen.

  In 10-15 minuten vroeg ik om vrijwilligers (vrijwilligers helpen ons in Nederland, medewerkers van de gemeente), ze belde de KPN-bedrijfstelefoon 0900-2675644, nam contact op met de operator en loste het probleem op van de fout en nauwkeurigheid van het invullen van de toepassingsgegevens (juist R Zhyhadlo) dat de exploitant niet zei dat de vorige bestelling zou worden geannuleerd en een nieuwe zou worden gemaakt. Op dezelfde dag werd een nieuw aanvraagnummer ARMOR4425997 aangemaakt en werd een nieuwe leveringsdatum vastgesteld op 19 augustus 2022, van 12.30 uur tot 14.30 uur. Op 19 augustus 2022 belde de koerier om 12:40 uur. Ik nam op en merkte op dat de koerier de telefoon ophing en de bestelling op het werk annuleerde tot 14:00 uur, en ik was op het afleveradres op 14 oktober. Ik heb een nieuwe leveringsdatum bepaald van 23.08.2022 van 8:00 tot 13:00 uur (Mijn bestelling is ARMOR4425997-1) en heb een factuur vastgesteld voor het bedrag van 252 euro bij levering van de goederen en 33,83 euro via de factuurberekening .

 Kushti terug op rekening heeft geen 252 euro op de kaart NL20RBRB8836.....0 ontvangen wanneer wordt het geld teruggestort op de rekening?

 Vertel me hoeveel ik per kaart moet betalen aan de koerier bij het bestellen van de goederen?

 Gelieve te controleren of alles correct is, er zal geen weigering zijn tijdens de levering van de bestelling.

 PS Sorry voor de Nederlandse taal, ik heb een vertaler gebruikt!

 Is het mogelijk om contact met u op te nemen via chat, communicatie via een tolk?

 Bedankt, wacht op antwoorden!

icon

Beste antwoord door HansaanZet 20 August 2022, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Ruslan Zhyhadlo Laat een van de vrijwilligers bellen met de klantenservice KPN op 0800-0402, want er is niets te maken van uw verhaal.

English; Please ask one of the volunteers to call customerservice KPN at 0800-0402 ( free of costs).

Gefeliciteerd, heeft uw bedrijf een chat met een operator, een medewerker niet met een bot. Alle vrijwilligers zijn momenteel druk bezig, en de levering is morgen, 23-08-2022. Dank je!