Rekeningnummer doorgeven/aanpassen lukt niet. Help!

  • 9 December 2022
  • 6 reacties
  • 32 keer bekeken

goedenavond,

 

het lukt me op geen enkele manier me rekening nummer door te geven, ik word steeds verwezen dat ik het online moet doen maar dit lukt niet. krijg iedere maand nou een herinnering per post omdat rekeningnummer niet bekend is maar kan het ook niet wijzigen?? helluuuppppp...

Mike Huppertz 1 jaar geleden

beste Erik,

 

het is uiteindelijk gelukt via de klantenservice echter nou wil ik een adreswijziging doorgeven en dan word er een verhuizing van gemaakt terwijl ik gewoon een toevoeging van het adres met een B doorgeef?? ik ben niet verhuist, alleen het adres moet gewijzigd worden (stond van begin af al niet juist)

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mike Huppertz, welkom! Je kunt je rekeningnummer wijzigen in je MijnKPN omgeving. Maar dat lukt bij jou niet begrijp ik. Kun je aangeven wat er precies niet lukt?

beste Erik,

 

het is uiteindelijk gelukt via de klantenservice echter nou wil ik een adreswijziging doorgeven en dan word er een verhuizing van gemaakt terwijl ik gewoon een toevoeging van het adres met een B doorgeef?? ik ben niet verhuist, alleen het adres moet gewijzigd worden (stond van begin af al niet juist)

 

Reputatie 7
Badge +30

Gaat het om het adres van je vaste abonnement, @Mike Huppertz? Want dat moet vaak als een verhuizing ingevoerd worden om verwerkt te kunnen worden. Wil je het forumprofiel invullen met de gegevens zoals wij ze nu hebben. En in het veld ‘persoonlijke opmerking’ wat het zo moeten zijn. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik na of het echt als een verhuizing moet, of dat we dit toch administratief kunnen.

best Erik,

 

opdracht uitgevoerd 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Mike Huppertz. Ik zie hier dat je technisch gezien aangesloten bent op een lijn die gekoppeld is aan het huisnummer zonder toevoeging. Er staat inmiddels een verhuizing in het systeem. En in dit geval denk ik ook wel dat dit verstandig is. Het huisnummer mét toevoeging kent ons systeem namelijk niet goed. En door je nu naar dit adres te verhuizen kunnen wij ook onze netwerkadministratie op orde brengen en zorgen dat de juiste lijnen ook de juiste huisnummers hebben.

Dus, het is eventjes wat gedoe, maar daarna is het voor jou én ons rechtgetrokken. Je zou van de verhuizing zelf niet zoveel moeten merken omdat het uiteindelijk wel gewoon dezelfde lijn blijft. Hooguit een korte onderbreking op de installatiedag.

zojuist contact gehad met de klantenservice, word opgepakt volgende week. monteur komt kijken of alles goed staat en klaar. bedankt voor de moeite