Beantwoord

Restitutie kosten Xbox Game Pass Ultimate: onterecht op de factuur

  • 3 October 2022
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Hoi,

Afgelopen weekend kwam ik tot de ontdekking dat er sinds 01-01-2022 op het abonnement van mijn partner en dat van mij Xbox Game Pass Ultimate wordt gefactureerd. Vandaag contact gehad met de klantenservice, zij hebben het direct voor beide abonnementen beëindigd. Maar restitutie was niet mogelijk, we hadden het zelf geactiveerd.... Maar dit is niet het geval!

Nu lees ik hier op het forum dat dit probleem zich vaker heeft voorgedaan en KPN de betreffende bedrage  heeft teruggestort.

Wat moet ik hiervoor doen???

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 7 October 2022, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Wassink Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie en ik help je daar graag bij. Ik heb je even een privébericht gestuurd zodat we dit in detail kunnen bespreken. 

Reputatie 7
Badge +13

@Wassink Ik heb je privébericht beantwoord. Ik heb een melding doorgezet naar een speciaal team die dit nu verder gaat onderzoeken! Ik wil je trouwens ook met klem aanraden om in ieder geval je wachtwoord te wijzigen voor MijnKPN. Dat zou ik zo snel mogelijk doen!