Beantwoord

Service wordt slechter en slechter. ik heb mijn abonnementsgeld teruggeboekt

  • 1 December 2023
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Kpn is een onbetrouwbare en onmenselijke partij geworden , ik heb pas sinds 6 oktober 2023 internet en tv aansluiting maar moet sinds 3 september 2023 betalen omdat ik toen lid ben geworden van kpn dan boek je je gelden terug wordt je afgesloten vandaag heb daarom  uit protest alle gelden teruggeboekt  die ik nog kon terugboeken mede heb ik dit gedaan dat je niet eens hun klantenservice aan de lijn krijgt als er een factuur naar hun idee openstaat dat is de periode van 3  september tot 6 oktober 2023 ik ga toch niet betalen vooreen niet werkende internetverbinding en tv abbonement, waar twee monteurs voor langs zijn geweest wat een slechte service zijn niet meer telefonisch te bereiken tot de facturen betaald zijn jullie zijn. Echt slecht qua service geworden ik zeg per direct mijn abonnement op

icon

Beste antwoord door DennisA78 1 December 2023, 23:20

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Haal even diep adem,  lees je bericht nog een keer en dan zal je waarschijnlijk zien dat het niet te volgen is😉. Wat is er aan de hand??

Reputatie 7
Badge +10

Je moet nooit je maandbedragen terugboeken.

Als je recht hebt op geld terug, dan moet je dat online aanvragen.

Via 0800 0402 is heus wel iemand te spreken hierover.

Terugboeken van maandbedragen resulteert in betalingsherinneringen, en uiteindelijk afsluiting. Nooit doen dus.

 

Dat is dus niet meer dat je iemand via 0800-0402 iemand te spreken krijg eerst betalen dan staan ze je te woord  ze kunnen zien met welk nummer je belt en geven alleen een betaallink en dan verbreken ze de verbinding, dat is hun nieuwe klantenservice 

Reputatie 7
Badge +7

dat is toch altijd en overal zo?! Als je onterecht betaald hebt krijg je dat echt terug, maar gewoon betalen anders gebeurt er wat er gebeurt is en kan kpn niks anders doen dan uiteindelijk de deurwaarde op je af sturen. Is het dat allemaal waard?

Reputatie 7

Bijzondere denkwijze ook,…

Wat is jou recht op storneren? Waarom zijn de incasso's onterecht? Geef een goede onderbouwing, zomaar wat roepen schiet niemand iets mee op.

Bij aangaan overeenkomst heb je met kpn kortgesloten dat je de facturen per maand via automatische incasso laat uitvoeren. Dit staat zwart/wit op papier. Nu door eigen toedoen wegens storneren heb je een groter probleem op jezelf verhaald, heeft  kpn heeft je diensten gestopt wegens onbetaalde rekeningen. En nu is kpn schuldig? Wat heb je met de betaalherinneringen gedaan? Heb je over de niet betaalde gelden contact gehad met de klantenservice?

Ook wel eens nagedacht dat bij een leverings fout na ingangsdatum van je overeenkomst, aan de zijde van kpn je altijd de teveel betaalde gelden terug kan krijgen? Waarom dan opeens alles storneren en willen opzeggen? Denk er eens over na dat kpn echt wel de betalingen zal gaan vorderen al dan niet via een incassobureau, dan heb je en extra kosten en een groter probleem.

En 0800-0402 is gewoon bereikbaar hoor. Soms is er even extra geduld nodig.

 

 

Reageer