Beantwoord

Simkaart kwijt in Bali. Heb 'm al geblokkeerd maar krijg geen contact met KPN

  • 14 April 2023
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik ben mijn simkaart verloren in het buitenland. Heb deze al geblokkeerd maar kan geen nieuwe bestellen. Kan iemand mij hiermee helpen want de chatbot wil dat ik gebeld word, maar dat gaat dus niet….

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 18 April 2023, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Caar92, welkom op het KPN Forum!

Wat vervelend dat je jouw simkaart bent verloren op Bali! Goed dat je contact met ons opneemt.

Je kunt online zelf een nieuwe vervangende simkaart aanvragen via MijnKPN. Deze wordt verstuurd naar het Nederlandse adres dat in MijnKPN staat.

Lukt dit niet? Dan kan ik kijken of ik je een nieuwe simkaart toesturen. Ook ik kan deze alleen versturen naar het bij ons bekende adres. 

Als dat okĂ© is, dan wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?