Hi,
Gisteren kwam ik er achter dat we sinds 2 maanden dubbel betalen voor spotify. Wij betalen het 1 keer via het abonnement zelf, maar nu ook als online aankoop.
Ik heb geen koppeling in de google playstore, en ook geen abonnementen of aankopen staan in de store. Payinfo heb ik ook geraadpleegd, ook hier is niets in te vinden. Mijn spotify account geeft ook maar 1 account aan, en ook een check op spotify.kpn.nl. Hier staat ook maar 1 account.
Contact gehad met KPN en met Spotify, maar beide wijzen naar elkaar. Spotify zegt dat KPN factureert, KPN zegt geen inzage te hebben in de “online” aankoop. Die we dus helemaal niet hebben gedaan.
Medewerker van KPN heeft nu Spotify maar uit mijn pakket gehaald zodat ik in elk geval maar 1 keer betaal. Maar het zit me niet lekker. Daarnaast mis ik nu mijn entertainment korting, en wij moeten ook binnenkort ons abonnement aanpassen aangezien glasvezel eindelijk werkend is bij ons. Ik wil het gewoon weer in mijn pakket hebben straks, en dus niet als een vage online betaling die ik niet kan traceren.
Hoe zit dit en belangrijker, hoe kom ik er vanaf?
Ik heb inmiddels ook Google pay een bericht gestuurd, maar aangezien mijn playstore leeg is verwacht ik niet dat zij veel verder komen