Beantwoord

Spotify Premium is geactiveerd maar staat niet op de factuur

  • 8 February 2023
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste,

Ik heb Spotify Premium en deze is ook gewoon geactiveerd maar zie op mijn factuur deze niet terug en/of er voor betaald word.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 February 2023, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Er zijn abonnementen waarbij Spotify een gratis onderdeel is van het abonnement. Gaat het bij jou om een mobiel of een internet en tv abonnement? @Tries2812 
Als jij jouw profiel invult, dan kan ik voor je kijken hoe het zit met Spotify. 

Er zijn abonnementen waarbij Spotify een gratis onderdeel is van het abonnement. Gaat het bij jou om een mobiel of een internet en tv abonnement? @Tries2812 
Als jij jouw profiel invult, dan kan ik voor je kijken hoe het zit met Spotify. 

Beste Jeroen,mijn profiel is al ingevuld.

Het gaat om een mobiel abonnement (alleen simkaart)

Beste Jeroen,

Mijn profiel is al ingevuld.

Het gaat om een mobiel abonnement (alleen simkaart)

Dank voor het reageren😊

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat bij jouw huidige abonnement het gebruik van Spotify gratis is. Jij hoeft voor Spotify dus niet te betalen. Dat is dan ook meteen de reden dat het niet op de factuur staat. Het feit dat het niet op de factuur staat, kan uiteraard verwarrend zijn. Hopelijk heb ik zo wat duidelijkheid kunnen verschaffen.Â