Beantwoord

Stopzetten papieren facturen KPN Mobiel

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Graag zou ik mijn papieren facturen KPN Mobiel stopzetten.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 October 2022, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bas H'sum. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je gelijk verder geholpen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bas H'sum. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je gelijk verder geholpen. 

@Bas H'sum Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!