Vraag

Structurele fouten in facturen sinds wijziging

  • 15 December 2022
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Er zitten 2 structurele fouten in de facturen sinds er een gewijzigd abonnement in oktober j.l. is aangemaakt. Via de helpdesk (meerdere keren gebeld) kan geen oplossing gevonden worden. Ook via winkel in Hengelo geen oplossing. Erg frustrerend. Beloften om terug te bellen worden niet nagekomen. In elke factuur dezelfde structurele fout. De laatste factuur van deze maand bevat daarnaast ook telfouten. Graag hulp van een terzake kundige. Daarvoor is het wel nodig om de documenten vanaf oktober j.l bij de hand te hebben.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Lucas S en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en ook hier je vraag stelt, al is de aanleiding natuurlijk minder. Kun je nader toelichten om wat voor structurele fout het hier precies gaat en om wat voor abonnement het gaat? Dat geeft mij iets meer context en vanuit daar duik ik hier natuurlijk graag verder voor je in. Zou je ook meteen je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Ik heb het forumprofiel ingevuld. Mijn klachten zijn inmiddels in behandeling bij het KPN escalatieteam. Dus geen verdere actie van u nodig. Hartelijk dank voor uw inzet

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb het forumprofiel ingevuld. Mijn klachten zijn inmiddels in behandeling bij het KPN escalatieteam. Dus geen verdere actie van u nodig. Hartelijk dank voor uw inzet

Goed om te lezen dat onze escalatieteam dit verder al oppakt @Lucas S! Bedankt voor het laten weten en mocht je mij nog wel nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag :)Â