Beantwoord

Te hoge factuur na verlenging (helemaal geen korting)

  • 3 March 2024
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb nota bene enkele dagen geleden een mail gehad met de titel ‘Weer 12 maanden korting'. Bij verlenging zou ik nog een jaar extra kunnen genieten van korting en 45,00 euro per maand betalen (zie schermafbeelding). Schetst mijn verbazing dat de eerste factuur na verlenging voor mijn Hussel Internet 1 Gbit/s-abonnement maar liefst 71,50 euro bedraagt! 

Graag corrigeren en hiervan een bevestiging zodat de abonnementskosten daadwerkelijk 45,00 euro bedragen. 
 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 3 March 2024, 23:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Beste @wernerb26 

Welkom op het forum van KPN

Hiervoor kun je het beste even bellen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel 1200.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan met je meekijken en het vervolgens voor je corrigeren, dat corrigeren kan en gaat helaas niet via het forum van KPN.
De medewerker kan in jouw contract kijken, en daar wijzigingen in aanbrengen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de afgelopen weken zelf gebeld om te verlengen? Of heeft u het abonnement aangepast? 

Badge

Heeft u de afgelopen weken zelf gebeld om te verlengen? Of heeft u het abonnement aangepast? 

 

Ik heb niet zelf gebeld om mijn abonnement te verlengen of om mijn abonnement aan te passen. Ik heb zowel een e-mail (zie bijgevoegde schermafbeelding) als een flyer via de post ontvangen van KPN. Hierin stond dat ik niets hoefde te doen om van de korting gebruik te maken. Vandaar ook mijn verbazing, ik ga even bellen om dit op te helderen.

Badge

Beste @wernerb26 

Welkom op het forum van KPN

Hiervoor kun je het beste even bellen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel 1200.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan met je meekijken en het vervolgens voor je corrigeren, dat corrigeren kan en gaat helaas niet via het forum van KPN.
De medewerker kan in jouw contract kijken, en daar wijzigingen in aanbrengen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie Michel. Ik zal even telefonisch contact opnemen.

Badge

@Michel.uit.Arnhem  Met behulp van jouw informatie snel telefonisch contact kunnen krijgen. Ze gaan het in orde maken. Er is blijkbaar iets fout gegaan omdat de betreffende notitie aangaande de korting niet bij mijn klantaccount vermeld stond. Bedankt voor je hulp en een fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @wernerb26 

Ik heb je graag mogen helpen!
Fijn dat het nu is opgelost, door middel van één telefoontje met de aangegeven afdeling.
Profiteer weer van een jaar korting, en ik wens je nog veel geluk toe!

Reageer