Vraag

Telfort korting is verdwenen met het aanpassen van mijn abonnement

  • 9 March 2023
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

Als ex-Telfort klant heb ik 5 Euro actiekorting per maand "zolang het abonnement loopt".

Vorige maand had ik mijn internetabonnement in snelheid verhoogd van 100 naar 200 mbit.

Korting werd toen weer vermeldt.

Dit had in mijn situatie weinig zin dus heb ik de verhoging weer teruggedraaid.

Nu is de korting verdwenen en zou ik dus 5 Euro per maand meer berekend krijgen.

Met de helpdesk gebeld en het zou opgelost worden en de korting zou weer toegepast, hiervan zou ik binnen ca. 30 minuten weer een bevestiging per mail krijgen. Was deze binnen 1 uur niet gekomen moest ik nogmaals bellen.

Deze is niet gekomen en na 1,5 uur weer gebeld en er werd weer medegedeeld dat het komt.

Ben benieuwd( in het verleden slechte ervaringen met KPN m.b.t. wijzigingen).

Hebben meer mensen deze ervaring?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Jan N. Welkom op het forum. 

Lastig en bijzonder dat je korting nu is verdwenen. Ik controleer graag of ik iets voor je kan doen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Reputatie 1

Goede middag,

Profiel ingevuld.

Reputatie 1

Uiteindelijk opgelost via indienen klacht door medewerker KPN. Jammer dat er weer zoveel moeite gedaan moest worden, maar dit was voor mij principekwestie. M.i. mag het niet zo zijn dat nieuwe klanten ook na de kortingsperiode goedkoper uit zijn als bestaande klanten. Dit was bij mij dus het geval..

Technisch werkt bij KPN alles goed,  De rest vind ik  zeer matig.