Beantwoord

Terugbelverzoek met een buitenlandsnummer werkt niet, website vanuit buitenland ook niet bereikbaar

  • 19 March 2024
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Onmogelijk de KPN Website te gebruiken vanuit het buitenland:

0800 nummers worden NIET geaccepteerd vanuit het buitenland.
KPN moet dit weten als veronderstelde Telecommunicatie firma, ICT firma’s horen dit weten. We leven nu in Europa!!!

 

Zonder telefonisch contact is contact met de KPN onmogelijk.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 March 2024, 17:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Terresainte ,

KPN is telefonisch te bereiken vanuit het buitenland: 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 
 

En verder is de website ook vanuit het buitenland prima te gebruiken. KPN gaat je alleen niet terugbellen op een buitenlands nummer.  

Dit geeft géén oplossing om een KPN formulier in te vullen waar buitenlandse telefoon nummers e.d. niet geaccepteerd worden.

Na 6 maal getelefoneerd te hebben via dit nummer is de competentie van de medewerkers volstrekt   onvoldoende om tot een oplossing te komen voor een verhuizing naar het buitenland en overdracht van de subscription. Uiteindelijk heb ik mij maar opgegeven voor emigratie.

Reputatie 7
Badge +28

Maar goed, je hebt hun kunnen bereiken via het hierboven opgegeven nummer. 
 

Opgelost dus. 
 

(Verder wil KPN alleen klanten die in Nederland wonen. Buiten Nederland is KPN niet actief.) 

Reputatie 7
Badge +24

KPN is een Nederlandse provider en verwacht van zijn klanten dat ze gewoon in Nederland wonen. Woont u in het buitenland? Zeg dan gewoon uw abonnement bij KPN op en sluit in uw eigen land een abonnement af.

De verwachtingen van de KPN houden geen rekening met expats, die zijn er genoeg in NL.
Niet zinvol overal een separate mobile contract af te sluiten.

Reageer