Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen volgens KPN

  • 29 December 2021
  • 14 reacties
  • 462 keer bekeken

L.s.

 

Ik heb na wijziging van het abonnement mijn oude en overbodige apparatuur teruggestuurd. (modem en 2 tv ontvangers.

Nu krijg ik al 2 maal (hoopte dat eerste een foutje was) mail dat er slechts 1 ontvanger is ontvangen en of ik de andere apparatuur ook wil zenden. Ik heb alle apparaten in 1 doos van een tv ontvanger gedaan en die in de retour doos gedaan. 

Nu is mijn vermoeden dat ze bij het innemen alleen de doos hebben gescand en niet hebben opengemaakt en we nu dus met deze situatie zitten. 

Hopelijk kunt u mij helpen.

 

MVG,

Paul

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 5 January 2022, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge

Hier precies hetzelfde bij het opzeggen van mijn abonnement (wat al niet soepel ging),mijn modem en tv ontvangers teruggestuurd.

Krijg vanmiddag een mailtje dat het modem wel is ontvangen maar dat de 2 tv ontvangers niet ontvangen zijn, terwijl ik ze toch bij het modem in de retourdoos van KPN heb gedaan, zeer vreemd dit.

Badge

Onlangs mijn Internet en tv opgezegd bij KPN, heb mijn modem en tv ontvangers teruggestuurd, krijg ik gisteren een mailtje dat mijn modem is ontvangen maar de 2 tv ontvangers niet.

Terwijl ik Het modem inclusief tv ontvangers retour heb gestuurd, in de retourdoos van KPN, wat gaat hier mis.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Een hele goedemorgen @PaulKrijnen  en @HarryvanderLinde! Welkom op het KPN Forum en ook de beste wensen voor 2022! :champagne_glass:

Dat is niet het bericht wat je verwacht als je alles (in één doos) hebt geretourneerd... 
Ben blij om te zien dat jullie klantgegevens ingevuld staat in jullie Forum profiel: ik heb bij jullie klantgegevens genoteerd dat alle apparatuur geretourneerd is en ik heb jullie melding uitgezet bij onze afdeling Logistiek. Ik ga er vanuit dat jullie de ontvangen herinnering kunnen negeren, ik wacht even op een bevestiging vanuit deze afdeling!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: van jullie beide is alles compleet retour ontvangen. De herinnering mogen jullie als niet verzonden beschouwen (en mocht er nog een herinnering achteraan volgen, die ook!)

Hoi Shyrin,

 

Dank voor het uitzoeken en oplossen!!

Badge

Ha Shyrin,

 

Ook van mijn kant bedankt voor het oplossen van mijn vraag.

 

Harry van der Linde 

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: van jullie beide is alles compleet retour ontvangen. De herinnering mogen jullie als niet verzonden beschouwen (en mocht er nog een herinnering achteraan volgen, die ook!)

Helaas, helaas..

 

Zojuist weer een mail gekregen om de apparatuur retour te sturen.

Kan iemand weer even met logistiek bellen om uit te zoeken wat er mis gaat??

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Vanuit een geautomatiseerd systeem kun je nog herinneringen ontvangen, @PaulKrijnen. Vandaar ook mijn eerdere bericht:

De herinnering mogen jullie als niet verzonden beschouwen (en mocht er nog een herinnering achteraan volgen, die ook!)


Het is inmiddels bekend en geregistreerd dat jij alle apparatuur retour gezonden hebt.

het was al het 2e bericht wat ik hierover kreeg, 1e was 2 dagen nadat ons laatste bericht, en dan nu deze.

Ik zal afwachten of ik dan niet nog een bericht krijg!

bedankt voor de reactie.

Badge

Ook wij kregen vandaag een mail dat ze niet alles hadden ontvangen hebben wel twee retour bewijzen 

Ook wij kregen vandaag een mail dat ze niet alles hadden ontvangen hebben wel twee retour bewijzzen

Die verzendbewijzen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bewaren @AernoutM 

Badge

Ja echt wel 

Badge

Hier zelfde probleem !!

Badge

We hebben de retour bewijzen aan ze laten zien en alles okee nu