Beantwoord

Toevoeging bij mijn naam is niet juist, zou dit gewijzigd kunnen worden?

  • 4 December 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

In de mail die ik ontvang staat mijn naam met een toevoeging die er niet hoort. Zou graag de goede naam ( zoals op de factuur) zien in de mail.  Is nogal irritant nl 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 December 2021, 08:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Vogel025, welkom op het KPN forum! Raar dat jouw naam in de e-mail een toevoeging heeft die er niet hoort, terwijl het op de factuur wel gewoon goed staat. Dat moet natuurlijk even gecorrigeerd worden. Omdat hiervoor direct contact met de contracthouder nodig is, mag ik deze wijziging niet doorvoeren. Ik wil je daarom vragen om telefonische contact met ons op te nemen via 0800 0402 (gratis). Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.