Beantwoord

Toevoeging huisnummer chaletpark klopt niet en ik loop hierdoor Simyo voordelen mis

  • 27 November 2022
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

Ik woon op een chaletpark echter ontbreekt bij de administratie van KPN van de straatnaam de toevoeging bij het huisnummer. Een aantal jaar geleden was het systeem er niet op gebouwd om de toevoeging door te voeren bij kpn. Ik kan het ook niet zelf aanpassen in mijn kpn.

In verband met de black friday deals loop ik nu de dubbele gigabytes bij symio mis omdat adresgegevens niet kloppen.

Mijn gegevens zijn nu bij kpn als volgt bla bla blaweg 66-D5 dat is dus niet juist.

Zonder dat mijn abonnement word afgesloten (heb ik namelijk 2 maal gehad toe het nog telfort was) hoop ik dat dit veranderd kan worden naar bla bla blaweg 66B-105. Omdat alles gewoon via de mail loopt heb je daar normaal geen last van. Maar nu bij de wijziging van telefoonabonnement krijg je dus problemen. Kan dit voor een eens en altijd opgelost worden ik hoop het echt.

Ik sta geregistreerd bij de gemeente (bla bla blaweg 66B-105) en bij mijn www.mijnaansluiting.nl.

vriendelijke groet,

Paul

 

Black friday deal mijn toevoeging is  bla bla blaweg B-D5. De toevoeging B ontbreekt en D5 moet zijn 105.  Wat nu????

groet

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 December 2022, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @willempje1! Als je adresgegevens verkeerd in het systeem staan, bel dan 0800-0402. Dan kijkt een medewerker met je mee wat er precies moet worden aangepast. 

Die zal waarschijnlijk een verhuizing voor je in het systeem zetten. Je verbinding blijft naar hetzelfde pand gaan maar administratief wordt op die manier je adres aangepast. 

 

Reputatie 1

Na telefonisch contact met een kpn (Bram???) medewerker die in de gaten had dat dit geen verhuizing was maar aanpassing van de adresgegevens door alleen de toevoeging van het huisnummer aan te passen. Alles nu staat nu goed in de systemen van KPN.

Dank je wel.