Beantwoord

Tot heden automatische incasso na telefonisch opzegging van zakelijk abonnement

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Tot tweemaal toe heb ik als zakelijke klant mijn abonnement telefonisch opgezegd want ik heb mijn kantoor opgezegd. Tot heden wordt er afgeschreven. Graag wil ik de betaalde bedragen van de afgelopen maanden terugbetaald krijgen en anders ben ik genoodzaakt om juridische maatregelen treffen. Graag schriftelijk reageren, want telefonisch zaken bespreken met KPN is geen optie meer.

icon

Beste antwoord door huistijger 25 November 2022, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Aissa Traore 
Dit is het consumentenforum en dat staat geheel los van het zakelijk forum.
Dus daar kun je beter je vraag stellen, hier kunnen ze niets voor je doen.

Badge +19

Dag @Aissa Traore kpn zakelijk heeft een eigen forum. Dit is consumenten  en daar kunnen we niets voor je doen.

Bedankt voor jullie reactie, ga ik doen!