Beantwoord

Twee facturen ontvangen van niet geactiveerde Supervoordeel Bundels

  • 15 August 2022
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Voor mijn reis naar Montenegro heb ik geprobeert het SUPER VOORDEEL 2000 bundel te activeren. Ik kreeg maar geen bevestiging waarna ik het nogmaals geactiveerd heb. Uiteindelijk heb ik in Montenegro een 2e simkaartje gekocht voor data. EĆ©nmaal thuis kreeg ik een 2 facturen van de SUPER VOORDEEL 2000. Op de pagina van KPN waar ik blijkbaar misleid werd staat duidelijk dat je een bevestiging krijgt per SMS dat het geactiveerd is. NIET GEKREGEN, WEL IN REKENING GEBRACHT!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 August 2022, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Julian ter Horst. Welkom op het forum.

Ik zie dat de bundel inderdaad een tijd lang niet is toegevoegd. Dit kwam waarschijnlijk door drukte in het bestelsysteem. Ook is de bundel nog niet gebruikt. Ik heb om die reden de bundel weggehaald en het bedrag vergoed. Dit wordt op de volgende factuur verrekend.

Laat je het hier weten als er nog verdere vragen zijn?

Dag Bram, uit jouw antwoord maak ik op dat je mij niet helemaal goed begrepen hebt. Ik heb 2 bundels proberen te activeren die naar mijn weten nooit zijn geactiveerd en waar ik geen bevestiging van heb gehad. Dit is ook te lezen in mijn voorgaande bericht. Er zijn 2 bundels in rekening gebracht...

Reputatie 7
Badge +17

@Julian ter HorstĀ dan heb ik je in de eerste instantie inderdaad niet helemaal goed begrepen.

Ik zie nu ook dat die SMS berichten nooit verzonden zijn. Dat is wel vreemd. Ik heb daar niet direct een reden voor gevonden.

Als je ooit weer een bundel bestelt, kijk dan of je de SMS wel krijgt. Is dat niet zo, bestel dan niet nog een extra bundel maar kijk in je MijnKPN of deze is toegevoegd.

Zodra je weer in Nederland bent, neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0402 om een onderzoek in te laten stellen. Of laat het hier weten.Ā 

Ik heb, gezien ook die bundel niet gebruikt is, ook deze nog vergoed. Wel is het zo dat als je de volgende keer nog een bundel bestelt we deze niet kunnen vergoeden. Omdat nu duidelijk is dat er mogelijk iets mis is met de SMS, maar er wel een manier is om te zien of je de bundel ontvangen hebt. Namelijk via de MijnKPN.Ā