Beantwoord

Van de ene op de andere dag glasvezel en een duurdere rekening

  • 10 April 2023
  • 12 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar maanden valt het mij op dat ik (volgens de rekening) een glasvezel aansluiting schijn te gebruiken. Geen bericht over ontvangen. Geen ander modem. Geen hogere snelheden. Maar wel een duurdere rekening iedere maand. Volgens mij klopt hier iets niet. Alvast bedankt voor uw reactie. (PetTell/Rotterdam)

icon

Beste antwoord door PettelPt 17 April 2023, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Naar glasvezel moet je echt omgezet worden en kost niks extra’s.

Dus dat de factuur hoger is kan komen door bv de inflatie of wat anders.

 

Kpn maakt in de prijs geen onderscheid in koper of glas. 

Reputatie 1

Maar het blijft vreemd dat het als mijn abonnement wordt vermeld. 

Reputatie 7

Maar het blijft vreemd dat het als mijn abonnement wordt vermeld. 

Kijk eens naar de kostenspecificatie op pagina twee van de factuur.

Kom je daar nog rare zaken tegen?

Reputatie 1

Uhh, dan blijkt het bedrag van + €100= samengesteld uit kosten abonnement tv, Spotify en Netflix. En KPN plus. Het toont allemaal nogal rommelig omdat ik ook nog een mobiel abonnement heb en één voor een Samsung tablet met 1Gb. Tablet en mobiel worden op pagina 2 apart vermeld. Dit alles in aanmerking genomen is het eerst genoemde bedrag ook enigzins te verklaren. Waarom KPN dat, naar mijn mening, zo rommelig vermeld en de naam "KPN glasvezel" gebruikt is nogal verwarrend. Maar voor alle duidelijkheid "kaal" betaal ik €67,02 excl extra's. 

Reputatie 7

Kan je eens een screenshot posten van die kostenspecificatie want dit kan ik niet helemaal volgen.

Naar mijn weten combineert KPN nooit de facturen voor vast en mobiel.

Wel even jouw persoonlijke gegeven wegpoetsen.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien een zakelijk abonnement ofzo?

Reputatie 1

Dat is een probleem. Mijn nota's worden betaald en vervolgens op papier gezet door een administratie kantoor. (mijn oude werkgever verleend mij deze service. Maar ik moet eens een gesprek met hun hebben, omdat zij er eigenlijk een rommeltje van maken. Maar bedankt voor uw aanbod. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is een probleem. Mijn nota's worden betaald en vervolgens op papier gezet door een administratie kantoor. (mijn oude werkgever verleend mij deze service. 

Ik zie niet in hoe dit service is. Klinkt alsof je onder curatele staat...

Reputatie 7
Badge +20

Ik volg het zelf ook niet helemaal. Lijkt mij dan goed om eens contact met jouw administratiekantoor te zoeken. Zij kunnen je vast verder helpen. Mochten wij toch nog verder kunnen helpen, dan horen wij graag weer van je. 

Reputatie 1

Inmiddels contact gehad met KPN en na enig uitzoeken is het probleem opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Nou dat is helemaal top! 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.Â