Beantwoord

Van KPN particulier naar zakelijk vloeiend laten overlopen

  • 12 December 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Mijn particuliere internet thuis abonnement loopt 4 januari af. Ik betaal nu 35 incl btw. Na vervaldatum wordt dit 45 in. 

Opties:

niets doen = 45 pm

Nieuw zakelijk abonnement 2 jaar = 12 maanden 30 ex 

Nieuw zakelijk abonnement 1 jaar = 9 maanden 30 ex

 

Goedkoopste optie, zakelijke 1 jaar.

 

Telefonisch te horen gekregen dat ik online contractovername kan regelen. Echter wil ik mijn huidige contract niet overnemen, overname betekent geen recht op nieuwe korting. Tevens kan je online niet aangeven per wanneer overname in dient te gaan 

 

Hoe kan ik met 1 belletje regelen dat mijn huidige abonnement stopt per verval datum en een nieuw zakelijk abonnement start per diezelfde datum? 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 12 December 2023, 23:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @WillyWodka 

Welkom op het Forum van KPN.
 

Omdat je een nieuw zakelijk abonnement wilt afsluiten, kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice voor zakelijke klanten, via het telefoonnummer: 0800-0403

De zakelijke klantenservice is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch te bereiken.

Met de zakelijke afdeling van KPN kun je dan alles bespreken, van hoe je deze overstap het beste naadloos kan laten verlopen, want dit forum is voor de particuliere klanten van KPN.

Ook heeft KPN zakelijk een eigen forum: Zakelijk KPN Forum

Dus bel even met 0800-0403 en ze helpen je hiermee graag.


 

Reputatie 7
Badge +12

Het antwoord is gewoon niet, net zoals dat je met een xs4all abonnement of telfort abonnement niet kan overstappen naar kpn met een nieuwe klanten actie.

Je hebt al de actie gehad en kan er niet opnieuw gebruik van maken. Kleinzakelijke is in praktijk namelijk niet veel meer dan een consumenten pakket met BTW op de factuur. (En enkele kleine andere voordelen) 

 

Dus een overstap van cm naar kzm zonder dienstonderbreking is niet mogelijk als je een nieuw abonnement aanvraagt en de oude opheft. Met een contractaovername kan het wel zonder onderbreking maar dan heb je zoals je al hebt uitgezocht geen korting.

Thanks beide. Ik ga ze morgen bellen. 

 

Ik kan niet accepteren dat ik geen gebruik kan maken van een nieuwe korting. Wettelijk gezien ben ik zakelijk een nieuwe klant en zodoende kom ik in aanmerking voor de nieuwe klanten korting.

 

We gaan het meemaken. Ik laat het jullie weten. 

Reputatie 7
Badge +10

Thanks beide. Ik ga ze morgen bellen. 

 

Ik kan niet accepteren dat ik geen gebruik kan maken van een nieuwe korting. Wettelijk gezien ben ik zakelijk een nieuwe klant en zodoende kom ik in aanmerking voor de nieuwe klanten korting.

 

We gaan het meemaken. Ik laat het jullie weten. 

 

Hoi @WillyWodka 

Ik ben uiteraard wat daaruit gaat komen.
Dus ik wacht graag op je volgende reactie, naar aanleiding van dat telefoongesprek.

Reageer