Beantwoord

Verbinding met klantenservice verbroken

  • 22 July 2023
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik hang een uur aan de lijn en de telefoonverbinding wordt 2 x verbroken.

Had Netflix erbij willen hebben en wil een verlengingsaanbod, ik vind dat ik al heel veel betaal om

TV te kijken, nl. € 103,50 per maand.

Dus diegene die aan de telefoon zat geef mij wel ergernis.

Daar wordt ik niet goed van.

Dick Bulten

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 27 July 2023, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Ik ben dan toch wel benieuwd wat u allemaal in uw abonnement heeft zitten.  

Reputatie 7
Badge +6

Ja, ik ook. Alleen al € 103,50 per maand om naar televisie te kijken? 🙄 Dit zal vast wel anders in elkaar zitten. 

Het gaat niet om de TV-ontvangst, het gaat om het telefoongesprek, ik zit mijn hele verhaal te doen en ik zou doorverbonden worden.

Ik wilde alleen maar extra ontvangst met Netflix.

Ik bezit, 2 tv en viaplay en ziggo..

Ik ben momenteel niet tevreden met de afhandeling van KPN, slechte communicatie via de telefoon.

Badge +19

Misschien heeft de persoon in kwestie per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt. Gewoon nog een keer bellen en nooit een uur blijven hangen. Zonde van je tijd. 

Reputatie 7
Badge +13

Een verbroken verbinding is natuurlijk nooit leuk Dick maar er is niet altijd opzet in het spel. Ben je uiteindelijk nog te woord gestaan? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Ja Remco, het is allemaal goed gekomen, ik ben heel prettig geholpen door ene Dennie van KPN.

Reputatie 7
Badge +13

@D. Bulten Kijk dat zijn dan de betere berichten! Fijn dat het dan alsnog goed is gekomen :-) . Ik wens je een mooie dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen! 

Thanks Remco, fijne dag