Beantwoord

Vergoeding niet ontvangen

  • 7 February 2024
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Afgelopen maanden is er al twee keer een monteur bij ons op locatie geweest omdat een andere monteur in de verdeelkast de verkeerde kabel had omgezet zodat er geen signaal via onze glasvezelkabel ons appartement binnenkwam. Hier staat een vergoeding voor zij de monteur echter op de laatste rekening die jullie incasseerde is dit niet verrekend. Enig idee wanneer wel?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 February 2024, 16:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Een vergoeding voor wat precies, dat u geen diensten had ?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Antond, welkom! Wat vervelend dat het de eerste keer niet opgelost is! Ik begrijp dat de monteur heeft gezegd dat je recht hebt op vergoeding. Dit omdat je een poos zonder glasvezel hebt gezeten. Je had ook geen koperaansluiting? Oftewel: helemaal geen diensten? In dat geval kan je inderdaad via kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen. Ik hoor graag van je of je daarmee voldoende bent geholpen!

 

Je aanvraag voor een vergoeding
Soort storing: Internet storing
Postcodegebied: 5554CD
Datum: 2023 december 22
Vergoeding: € 32.00

 
dit is het bericht wat ik van jullie ontving
Reputatie 7
Badge +30

Ha @Antond, dit had je toen aangevraagd, maar heb je nooit op de factuur gezien? Dat is wel gek. Je kunt dan het beste even bellen met de collega's via 0800-0402 en de situatie uitleggen. Zij kunnen dan meekijken en het bedrag er opnieuw inzetten.

Reageer