Beantwoord

Vergoeding voor geen diensten

  • 26 March 2024
  • 4 reacties
  • 19 keer bekeken

Beste Kpn ,

Ik zou graag een vergoeding op mijn mnd kosten willen hebben vanwege t fijt dat ik in de mnd maart meer dan 48 uur geen internet,tv ,tel had op t adres ***.

Tel nr ***

Vriendelijke groet 

Mw Vriesde Lita

 

Admin: gegevens verborgen vanwege privacy

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 March 2024, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Beste @Uvernius , dit kun je aanvragen via Vergoeding | KPN.

Maar, het is niet handig al je gegevens (naam, adres, tel nummer) hier zo openbaar neer te gaan zetten. Die zijn voor iedereen zichtbaar, dus misschien moet je die nog effe weg gaan halen.

Reputatie 7
Badge +6

Heb bericht gemeld aan de moderators. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ook, maar soms gaat het sneller als de gebruiker zelf zijn gegevens nog effe weg gaat halen. En, het is een stukje bewustwoording 😉

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Uvernius, welkom hier. 

Wanneer dit een algemene netwerkstoring was, kun je dit aanvragen via onze website. Was dit een individuele storing? Bel dan even met ons, ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer