Beantwoord

Vergoeding voor gratis super wifi punten

  • 14 November 2021
  • 21 reacties
  • 227 keer bekeken

Beste,

bij het afsluiten van mijn abonnement bij KPN zou ik gratis Super wifi punten krijgen dit bleek later toch weer lastig te zijn en kreeg ik ze niet erbij geleverd. Na vele malen telefonisch contact te hebben gehad moest ik ze zelf bestellen nu en zou de €200 met de komende factuur worden verrekend. Echter ging dit niet goed en moest ik weer bellen en is na lezen van mijn inmiddels opgebouwde dossier op de factuur van oktober €100 verrekend en verwachte ik de 2e €100 op de factuur in mindering zou worden gebracht. Maar je raad het al op de factuur van november is dit niet verrekend. Hoe kan ik dit nu goed verrekdd er nu krijgen want heb geen zin om weer 30 minuten in de wacht te hangen voordat ik iemand aan de lijn krijg die niet weet waar het overgaat of hoe hij een vergoeding moet regelen.

graag zie ik een reactie tegemoet ( lees eerst mijn dosier)  

met vriendelijke groet 

Frank 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 November 2021, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als je de WiFi Manager doet krijg je ze voor 60 euro.

Waarom heeft u ze niet gewoon gratis gekregen bij de start van uw abonnement? Had u voor iets anders gekozen? Een ander welkomstgeschenk? Of 6 maanden korting?

Ik kreeg ze er gratis bij als extra kado voor afsluiten alleen was het actie die ze niet via de klantenservice konden aanbieden dus daar ging het mis. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kreeg ze er gratis bij als extra kado voor afsluiten alleen was het actie die ze niet via de klantenservice konden aanbieden dus daar ging het mis. 

Dat klinkt heel raar. Was u wel nieuwe klant die 6 maanden geen thuis abonnement heeft gehad bij KPN? En u heef geen korting gehad?

Was een nieuwe klant en kreeg beide heb het zwart op wit in het contract staan. 

Reputatie 7
Badge +24

Was een nieuwe klant en kreeg beide heb het zwart op wit in het contract staan. 

Normaal gesproken is het of korting, of SuperWiFi's. Niet beide. Ik hoop voor u dat u het echt zwart op wit heeft staan. Anders gaat het niks worden. Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u erover in het contract heeft staan?

Het staat er echt ik heb vorige maand de eerste €100 al vergoed gekregen zal morgen wel weer moeten bellen want in mij account staat dat de €200 vergoed moet worden is mij ook toegezegd door de manager van de klantenservice die mij hierover heeft terug gebeld. 

Reputatie 7
Badge +24

Het staat er echt ik heb vorige maand de eerste €100 al vergoed gekregen zal morgen wel weer moeten bellen want in mij account staat dat de €200 vergoed moet worden is mij ook toegezegd door de manager van de klantenservice die mij hierover heeft terug gebeld. 

Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @FrankP70, welkom hier. 

Als je dit zwart op wit in je bevestiging hebt hoor je dit ook gewoon te krijgen. No questions asked.

Is het inmiddels gelukt via de telefonische ingang? Telefoonnummer 0800 0402.  

Het is bijna gelukt ik ga terug gebeld worden door de medewerker die dit met mij heeft afgesproken om het nu volledig af te handelen. Is dus afwachten wanneer hij gaat bellen als ik rond van de week nog niks gehoord heb ga ik er zelf maar weer achteraan. 😉

Reputatie 7
Badge +24

Het is bijna gelukt ik ga terug gebeld worden door de medewerker die dit met mij heeft afgesproken om het nu volledig af te handelen. Is dus afwachten wanneer hij gaat bellen als ik rond van de week nog niks gehoord heb ga ik er zelf maar weer achteraan. 😉

Laat het me weten! 

Helaas nog steeds geen reactie gekregen van de klanten service zal straks maar weer eens proberen of ik iemand aan de lijn krijg die ik weer het hele verhaal mag uitleggen. En die dan tot de conclusie komt dat dit te ingewikkeld  is en er geen uitspraak over kan doen. 😔

Reputatie 7
Badge +24

Terugbellen is iets waar veel KPN medewerkers niet zo goed in zijn...

Terugbellen is iets waar veel KPN medewerkers niet zo goed in zijn...

En dan hebben we het over een telecommunicatiebedrijf dat niet in staat is zelf naar jou te bellen en die jij geen mail kunt sturen.

De meeste particulieren zijn beter bereikbaar dan de multinationals.:sunglasses:

Het is bijna gelukt ik ga terug gebeld worden door de medewerker die dit met mij heeft afgesproken om het nu volledig af te handelen. Is dus afwachten wanneer hij gaat bellen als ik rond van de week nog niks gehoord heb ga ik er zelf maar weer achteraan. 😉

Laat het me weten! 

Helaas geen reactie gehad. 

Kan je zonder persoonlijke gegevens hier een screenshot plaatsen waarin het bevestigd wordt?

 

Reputatie 7
Badge +24

@FrankP70 Dit duurt allemaal veel te lang zo. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik op onderzoek uit. 
 

@FrankP70 Dit duurt allemaal veel te lang zo. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik op onderzoek uit. 
 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat mijn die collega is aangesproken maar dat hij al een tijdje niet meer online is geweest, ik vermoed vakantie/verlof. 

Ik zie echter niet dat het bedrag van € 200.- in rekening is gebracht bij ons. Heb je de Super WiFi's wel besteld, eventueel los via onze hardware site? En zo ja, heb je de bon ook voor mij? 

Dan zorg ik ervoor dat de overige € 100,- ook worden vergoed. 

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat mijn die collega is aangesproken maar dat hij al een tijdje niet meer online is geweest, ik vermoed vakantie/verlof. 

Ik zie echter niet dat het bedrag van € 200.- in rekening is gebracht bij ons. Heb je de Super WiFi's wel besteld, eventueel los via onze hardware site? En zo ja, heb je de bon ook voor mij? 

Dan zorg ik ervoor dat de overige € 100,- ook worden vergoed. 

Hallo Alex,

 

hierbij de factuur 

 

Reputatie 7
Badge +24

Top, dankjewel voor de bon. Ik heb het resterende bedrag nu ook verwerkt, dit zal op je volgende factuur in mindering worden gebracht. 

Mijn excuses voor de gang van zaken. Best raar hoe dit is gegaan met het in twee delen vergoeden etc. Dat pak ik hier intern nog even op. 

Dankjewel in ieder geval voor je geduld.