Beste,
bij het afsluiten van mijn abonnement bij KPN zou ik gratis Super wifi punten krijgen dit bleek later toch weer lastig te zijn en kreeg ik ze niet erbij geleverd. Na vele malen telefonisch contact te hebben gehad moest ik ze zelf bestellen nu en zou de €200 met de komende factuur worden verrekend. Echter ging dit niet goed en moest ik weer bellen en is na lezen van mijn inmiddels opgebouwde dossier op de factuur van oktober €100 verrekend en verwachte ik de 2e €100 op de factuur in mindering zou worden gebracht. Maar je raad het al op de factuur van november is dit niet verrekend. Hoe kan ik dit nu goed verrekdd er nu krijgen want heb geen zin om weer 30 minuten in de wacht te hangen voordat ik iemand aan de lijn krijg die niet weet waar het overgaat of hoe hij een vergoeding moet regelen.
graag zie ik een reactie tegemoet ( lees eerst mijn dosier)
met vriendelijke groet
Frank
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel