Beantwoord

Vergoeding voor storing aanvragen lukt niet, website geeft aan dat de storing nog niet is opgelost

  • 31 July 2023
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook een probleem hier. Ik heb van donderdag rond 13:00 uur tot zaterdagochtend 9:30 geen internet gehad (storing in centrale) Ik wil een vergoeding aanvragen en wil mijn rekeninggegevens in en ik krijg de melding dat de storing nog niet is opgelost. Terwijl dit wel zo is. 

Kan iemand van @Kpn dit regelen? 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 August 2023, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Elmar1982! Soms duurt het even voor in alle systemen is doorgegeven dat het probleem is opgelost. Hou hiervoor normaalgesproken een werkdag aan. 

Zou je nu nog eens willen proberen de vergoeding aan te vragen als dat nog niet gelukt is? 

Lukt het niet, laat het dan hier weten. Dan help ik je verder. 🙂

Reputatie 1

Hi @Elmar1982! Soms duurt het even voor in alle systemen is doorgegeven dat het probleem is opgelost. Hou hiervoor normaalgesproken een werkdag aan. 

Zou je nu nog eens willen proberen de vergoeding aan te vragen als dat nog niet gelukt is? 

Lukt het niet, laat het dan hier weten. Dan help ik je verder. 🙂

Ik krijg nog steeds “De netwerkstoring is nog niet opgelost” 😔

Reputatie 7
Badge +17

@Elmar1982 ik heb voor je gekeken. Het ticket staat nog open. De reden hiervoor is dat we na de storing willen controleren of alles echt verholpen is en blijft. 

Voor ik het ticket laat sluiten wil ik nog bevestigen dat het ook echt verholpen is. 

Laat het hier weten. Dan laat ik het ticket sluiten. Binnen 24 uur hierna moet het lukken de website te gebruiken voor het aanvragen van de vergoeding. 

Reputatie 1

@Elmar1982 ik heb voor je gekeken. Het ticket staat nog open. De reden hiervoor is dat we na de storing willen controleren of alles echt verholpen is en blijft. 

Voor ik het ticket laat sluiten wil ik nog bevestigen dat het ook echt verholpen is. 

Laat het hier weten. Dan laat ik het ticket sluiten. Binnen 24 uur hierna moet het lukken de website te gebruiken voor het aanvragen van de vergoeding. 

Ik had gelijk internet toen de monteur was geweest

Reputatie 7
Badge +17

@Elmar1982 dat is ook volledig de bedoeling. 😉 Het ticket waar ik op doel is administratief. Achter de schermen is de bon van de monteur open blijven staan, op aanraden van de monteur. Om in de gaten te houden of de verbinding goed is gebleven. 

Begrijp ik goed dat dit het geval is? Dan laat ik het ticket sluiten. 

Reputatie 1

@Elmar1982 dat is ook volledig de bedoeling. 😉 Het ticket waar ik op doel is administratief. Achter de schermen is de bon van de monteur open blijven staan, op aanraden van de monteur. Om in de gaten te houden of de verbinding goed is gebleven. 

Begrijp ik goed dat dit het geval is? Dan laat ik het ticket sluiten. 

Hij mag gesloten worden. Maar ik vind het raar want de monteur heeft gecheckt of de WiFi werkte en dat laat je niet zo lang open staan. Afijn graag sluiten 😇

Reputatie 7
Badge +17

@Elmar1982 het ticket is ondertussen gesloten! 

Reputatie 1

@Elmar1982 het ticket is ondertussen gesloten! 

Gelukt! Bedankt