Beantwoord

Verhuizing doorgegeven, maar geen bevestiging

  • 27 April 2021
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 3

Op maandag 26 april via MijnKPN verhuizing doorgegeven. Geen email ter bevestiging ontvangen. Komt zo'n mail later (en ben ik te ongeduldig) of moet ik contact opnemen met KPN?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 April 2021, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze gelijk een aantal dingen controleren in de systemen.

Reputatie 3

Staan er al in.

Reputatie 5
Badge +6

Vandaag is KPN gesloten vanwege Koningsdag. Mocht je morgen nog niks gehoord hebben dan kan je altijd de Klantenservice (0800-0402)even raadplegen om in het systeem te kijken of deze melding goed is doorgekomen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Klasinus, welkom op ons forum!
Soms kan het even duren voordat een wijziging verwerkt is maar ik kan je verhuizing zo snel helaas niet terugvinden.
Ik wil je eigenlijk aanraden hierover zoals @Dragons hierboven al noemt toch even contact op te nemen met mijn telefonische collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact).
Zij kunnen je daar het beste mee helpen!

Reputatie 3

Vandaag met 0800-0402 gebeld. Perfect geholpen door een uiterst sympathieke, meedenkende medewerker. Wachttijd was slechts 1-2 minuten. Klasse!

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! :) ik zie de verhuizing er nu ook in staan! Als het goed is heb je de bevestiging inmiddels ook ontvangen!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!