Beantwoord

Verhuizing doorgeven gaat niet via de website. Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen.

  • 12 April 2022
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Zoals de titel zegt; ik probeer al een week mijn verhuizing door te geven en ik krijg steeds: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Chat medewerkers lijken niet te bestaan want ze zijn er nooit, ik heb momenteel geen telefoon dus ik kan ook niet belen.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 April 2022, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wloderus, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Ik snap dat je baalt. Als je dus via de site een verhuizing aanvraagt krijg je de foutmelding? Want dan wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega de verhuizing meteen verwerken.Â