Beantwoord

VERZOEK | factuur- en gebruiksgegevens downloaden makkelijker maken

  • 21 November 2022
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Als klant van KPN wil ik mijn factuur- en gebruiksgegevens kunnen analyseren. Deze gegevens zijn nu alleen Printing Directives Format (PDF) beschikbaar en niet in een gegevensformaat. Hierdoor moet ik overtypen of kopiƫren-pakken, wat foutgevoelig is en onnodig tijdrovend is. Het scheelt de miljoenen klanten van KPN enorm veel werk als facturen en gebruiksgegevens in een standaard en marktconform bestandsformaat beschikbaar komen. Bijvoorbeeld in het Open Document Format en/of in een HDF5 container of anderszins. (CSV is minder geschikt omdat (a) de inhoud afhankelijk is van de toevallige landinstellingen van de gebruikerscomputer en (b) er 1 tabel in 1 bestand past.)

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 November 2022, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @dejagercoĀ je bent waarschijnlijk een zakelijke klant en kan daarom beter je vraag stellen via 0800 0403.

Succes.

Ā 

Hallo @JanD, ik heb niet zo'n goede ervaringen met dit soort 0800-nummers. Mijn vraag lijkt me duidelijk genoeg om in elk geval schriftelijk inhoudelijk te reageren. Mogelijk zie ik mogelijkheden over het hoofd, dan kunt u daarnaar verwijzen in uw antwoord.

Mvg,

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @dejagerco, ik ga je verzoek intern doorgeven! Of we er gehoor aan kunnen geven, weet ik niet. Ik ontvang hier zelf vermoedelijk geen terugkoppeling over. Ben je inderdaad een zakelijke klant, dan kan je het verzoek ook op ons zakelijke forum plaatsen. Ik weet namelijk niet of er dan andere mogelijkheden zijn die voor onze particuliere klanten niet beschikbaar zijn.Ā 

Beste @Marcia_ , dank je wel! Het komt vast goed. Wat betreft zakelijk of particulier: KPN lijkt me geen organisatie die particulieren minder serieus neemt dan zakelijke klanten, of die functionaliteit achterhoud voor een minderheid van de klanten. Dus dat komt wel goed denk ik.

Ā 

Bedankt,

Ā