Beantwoord

Verzoek tot retour sturen apparatuur ontvangen

  • 22 March 2024
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb vandaag een brief gekregen van jullie dat ik mijn oude apparaat retour moet sturen, maar aangezien ik die 5 dagen te laat binnen heb gekregen  heb ik het apparaat zelf al naar de milieustraat gebracht. Ik ben zelf al ouder dus heb het niet goed begrepen. Hoe nu verder?

Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 22 March 2024, 10:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Je krijgt dan nog 1 of meerdere keren een herinnering om de boel alsnog op te sturen, daarna kan KPN overgaan tot factureren van de niet-ontvangen spullen tegen de vervangingswaarde @JannyG overeenkomstig de voorwaarden.

Wat noem jij te laat?

Na aanpassing of opheffen van een abonnement duurt het altijd een aantal dagen voordat je een verzoek tot terugsturen krijgt, Zolang je geen post en/of mail van KPN krijgt de boel gewoon netjes bewaren tot de brief komt. Je hebt de spullen in bruikleen en KPN wil hun eigendommen graag weer terug, vandaar de kans op een factuur t.z.t.

Oeps. Wat vervelend.

Het apparaat is van KPN want je hebt 't in bruikleen bij het abonnement.

Even bellen met kpn en zeggen wat je hebt gedaan.

Als het een Motorola VIP1853 was zal het wel meevallen. Voor een ander type kan je zeer waarschijnlijk de vervangingswaarde tegemoet zien. Dat is rond de € 100,-- .

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +8

Oeps. Wat vervelend.

Het apparaat is van KPN want je hebt 't in bruikleen bij het abonnement.

Even bellen met kpn en zeggen wat je hebt gedaan.

Als het een Motorola VIP1853 was zal het wel meevallen. Voor een ander type kan je zeer waarschijnlijk de vervangingswaarde tegemoet zien. Dat is rond de € 100,-- .

 

Ik kan me voorstellen dat een factuur van € 100 voor TS nogal schrikken is. Heb je een bron dat de vervangingswaarde € 100 is? Is er ergens een lijst waar de vervangingswaardes van de verschillende apparatuur genoemd wordt?

Ik baseer me op de prijs van dat soort kastjes in de winkel. Zal bij kpn niet anders zijn.

Meestal is de soep overigens wel lauw. Of koud. 

Reputatie 2

Op de apparatuur staat dat het in bruikleen is. Waarom denkt men dan telkens dat het naar de mileustraat kan….. 

Reputatie 7
Badge +11

Op de apparatuur staat dat het in bruikleen is. Waarom denkt men dan telkens dat het naar de mileustraat kan….. 

Omdat men (de voorwaarden) niet (goed) leest @daveytje 

Reputatie 2

Op de apparatuur staat dat het in bruikleen is. Waarom denkt men dan telkens dat het naar de mileustraat kan….. 

Omdat men (de voorwaarden) niet (goed) leest @daveytje 

Inderdaad, maar het staat zelfs op de apparatuur zelf. Met retouradres en al, dus die brief zou niet eens nodig hoeven zijn. 

Reageer