Beantwoord

Viaplay geactiveerd, krijg de melding dat ik geen abonnement heb

  • 13 February 2024
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb mijn viaplay weer geactiveerd, aangezet bij mijn kpn, ingelogd bij viaplay, de code waar om gevraagd wordt ingevuld, krijg de melding dat ik ingelogd ben enzovoort, dus tot zover alles prima… echter als ik iets wil kijken krijg ik de melding dat ik een viaplay-pakket nodig heb

Of mijn pakket moet upgraden bij viaplay??? waar betaal ik dan 15- euro voor bij KPN??

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 13 February 2024, 19:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @John Korthout 

Welkom op het forum van KPN.

Heb je jouw Viaplay abonnement al geactiveerd via de volgende pagina: Activeer jouw Viaplay account bij KPN

Ik begrijp uit jouw woorden, dat je ingelogd bent direct op jouw Viaplay account, alleen werkt het activeren via KPN niet zo, dat moet je dus doen via de speciale activatie pagina (groene link hierboven) op de KPN website.

Op die manier verloopt de koppeling probleemloos.
Laat even weten, of het je via die weg wel gelukt is.

Ja bedankt, dat werkt inderdaad, dat was het enige wat even niet helemaal duidelijk was, maar gelukkig via deze weg de oplossing gevonden  😉👍

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @John Korthout 

Super 😀 om te horen!
Dat het gelukt is om je Viaplay abonnement te koppelen met je KPN Thuis abonnement.

Wens je daarom ook veel kijk plezier 📺 toe!

Reageer