Beantwoord

Kan ik wel gebruik maken van glasvezel, als ik nu mijn abonnement verleng?

  • 28 March 2024
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Hoi!

 

Ik heb vandaag de “Voor jou” mail met mogelijkheid tot contractverlenging gekregen. Interessant, want korting! Maar over een maand of 4 krijgen we als ‘t goed is ook glasvezel.

Wordt dat automatisch aangesloten / omgezet, ook als ik nu mijn contract met 2 jaar verleng? Of zit ik dan nog ruim anderhalf jaar aan mijn huidige verbinding vast?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 28 March 2024, 22:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De overgang naar glasvezel staat los van uw abonnement. U krijgt gewoon glasvezel als u nu verlengt. En uw abonnement blijft gewoon hetzelfde. Daar veranderd helemaal niets aan. 

Als u nu niet verlengt en er komt glasvezel, dan blijft uw abonnement ook gewoon hetzelfde. U krijgt geen ander abonnement ofzo als u glasvezel krijgt.

Glasvezel en abonnement staan los van elkaar.

Wat dat verlengen aangaat ... let een beetje op. Sommige oudere abonnementen zijn eigenlijk heel duur. Deze verlengen voor 2 jaar met een beetje korting is helemaal niet interessant. 

Er is namelijk ook nog een andere optie: het abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat kan soms goedkoper zijn dat verlengen van het oude abonnement met korting.

Tevens krijgt u dan ook nieuwe tv ontvangers. Bij verlengen zult u het nog 2 jaar moeten doen met tv ontvangers van 10 - 15 jaar oud.

Hi Nick,

 

Dank voor snelle en uitgebreide reactie! Als ik nu een abonnement met de huidige specs zou afsluiten als wat ik nu heb, ga ik een tientje per maand minder betalen 😅 Ik kan dit abonnement echter online niet “omzetten”, aangezien ‘t allemaal dezelfde keuzes zijn. Bij abbo wijzigen vanuit mijn account komt er dan ook dezelfde prijs uit als wat ik nu betaal.

Misschien toch eens een belletje aan wagen!

Reageer