Beantwoord

Vraag over bedrijfspand van KPN

  • 3 January 2022
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een vraagje over een pand van KPN dat hier bij mij in de straat staat of het nog wel in gebruik is. Bij het pand zijn geen mensen meer aan het werk naar mijn idee. Ik zou dan ook graag met iemand in contact komen binnen jullie bedrijf die over dit pand gaat en of dit verkocht kan worden. Het zou mooi zijn om hier een woonruimte van te maken. Het gaat hier om object nmr : 05159 . 

Met vriendelijke groet,

 

Autger

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door DennisA78 3 January 2022, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @kpn gebouw ,

Op elk KPN gebouw zit normaal een bordje met een telefoonnummer. Heb je dat geprobeerd te bellen en zo ja, wat was de reactie?

Niets te vinden ? 

Dan maar via https://www.kpnnetwerk.nl/  Te bereiken via 088 - 006 37 44.

Reputatie 7
Badge +9

Deze zit op de middenstreek in Schiermonnikoog en betreft een locatie die nog steeds in gebruik is
Zojuist even gekeken en hierop zijn nog steeds actieve diensten

Dus nee hier zijn geen dagelijks mensen aan het werk, zou niet goed zijn als dit wel zo was ( storingen etc ) 
Als u daar in de buurt woont zal ook u kunnen genieten van de diensten waarin deze nog voorziet

Reputatie 7
Badge +10

Gaat dit om Schiermonnikoog? Het hele eiland zit aangesloten op dit gebouw en ik vermoed dat glasvezel hier ook in zit. Dus nee, dit gaat nooit verkocht worden.

Reputatie 7
Badge +9

Gaat dit om Schiermonnikoog? Het hele eiland zit aangesloten op dit gebouw en ik vermoed dat glasvezel hier ook in zit. Dus nee, dit gaat nooit verkocht worden.

Dit klopt ja... en is idd enige KPN locatie op Schiermonnikoog m.u.v Kabelkasten etc