Beantwoord

Vreemde kortingsperiode HBO Max

  • 28 December 2022
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb HBO Max Standaard eerste 3 maanden gratis geactiveerd, dit staat ook zo op de factuur. Alleen staat er als korting voor HBO Max -5,93 in plaats van -7,99. Er staat ook een periode van 27 december 18 januari. Waarom is dit bedrag + periode zo vreemd?

icon

Beste antwoord door Nick83 28 December 2022, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarschijnlijk omdat de factuur over de periode 19 december t/m 18 januari gaat? En u heeft HBO gestart op 27 december dus dan krijgt u ook korting vanaf 27 december. Tot 18 januari dus. Logisch toch?

Bedankt maar ik heb HBO niet gestart op 27 december, volgens mij begin november, op de factuur van vorige maand is de korting wel volledig verwerkt. Als ze nu als periode 27 december - 18 januari pakken betaal ik € 2,06 voor 3 weken, dat is toch niet logisch? En zeker niet als de eerste 3 maanden gratis is? Dan moet het toch t/m begin februari gratis zijn?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Misty0185! Alles op je KPN factuur wordt per dag berekend. Vanaf welke dag heb je het pakket aangezet? En klopt het ook dat die dag de eerste dag is waarop het product berekend is?