Beantwoord

Waarom is het abonnementsgeld verhoogd?

  • 22 January 2023
  • 10 reacties
  • 165 keer bekeken

waarom  is de abonnementsgeld verhoogd

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 25 January 2023, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @fmhulsbosch , goede middag. Om wat voor een abonnement gaat het, mobiel of vast (internet/televisie/bellen)? Sinds wanneer is het verhoogd? Heb je de laatste tijd iets aan het abonnement gewijzigd?

 

Sinds oktober zie ik verhoging.

Was 10 euro kosten mobiel nu 16.79

Mobielkosten

Bijna verdubbelt

Reputatie 7

Heb je al naar de kostenspecificatie gekeken op de tweede pagina van de factuur?

In oktober is er altijd de jaarlijkse inflatiecorrectie maar die is uiteraard niet zo hoog.

In september was het ineens 19.26 oktober t/m december € 16.45 terwijl het 10 euro per maand zou zijn dus in september verdubbeling bijna dan wat afgesproken is

Reputatie 7

In september was het ineens 19.26 oktober t/m december € 16.45 terwijl het 10 euro per maand zou zijn dus in september verdubbeling bijna dan wat afgesproken is

Dus is er éénmalig een langere periode in rekening gebracht?

Plaats hier anders eens screenshots van die kostenspecificaties.

Admin: screenshots met privégegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +24

@fmhulsbosch dit is allemaal pagina 1 van de factuur. Daar staat niks op. @wjb wil graag pagina 2 van de facturen zien.

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @fmhulsbosch en welkom op het KPN forum.

Ik begrijp dat de factuur niet duidelijk is en dat je je afvraagt waarom deze hoger uitvalt. Is dat inmiddels duidelijk geworden door het bekijken van de specificatie? Op de pagina Maandfactuur Mobiel | KPN vind je uitleg over hoe de factuur is opgebouwd en wat de verschillende kosten betekenen.

Heb je na het bekijken van de specificatie nog vragen? Laat dan vooral weten wat er onduidelijk is, dan kijk ik met je mee. Wil je dan ook je profiel invullen, dan kan ik je abonnement en de factuur erbij pakken. 

Ik heb een abonnement afgesloten van 10 euro per maand nu is dat al verdubbelt

 

Reputatie 5
Badge +8

Wil je je profiel invullen? Dan kijk ik met je mee.