Beantwoord

Waarom is het opzeggen van een KPN abonnement zo lastig?

  • 15 January 2022
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

het is een peuleschil(letje) om een KPN-abonnement aan te vragen. Secondenwerk€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€Daarentegen kostte het mij uren door allerlei dwarswegen en uiteindelijk óók nog eens € 30,-- om het abonnement op te zeggen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2022, 10:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Npeek ,

Opzeggen van een abonnement bij KPN gaat het makkelijkst door te bellen naar het gratis nummer 0800-0402.

Bel niet met KPN via een commercieel belbedrijf met een 0900- of 0906-nummer. Want dat is zonde van jouw geld. Zij verbinden jou namelijk alleen maar door tegen een tarief van vaak 100 cent per minuut. 

Noordzee schrijft: Bel niet met KPN via een commercieel belbedrijf met een 0900- of 0906-nummer. Want dat is zonde van jouw geld. Zij verbinden jou namelijk alleen maar door tegen een tarief van vaak 100 cent per minuut. 

En ook niet via een 18xy nummer. Zelfde liedje.

Ga NOOIT via Google naar een helpdesknummer. Maar gebruik de site van het betreffende bedrijf. Via je smartphone krijg je via Google vaak een 18xy of 090x nummer. Er zit dan een '’bel'’ knop in de site. Maar dan bel je wel duur! KPN heeft zelf een gratis nummer, zoals @Noordzee al vermeld.

Ook deze kan je hier aanklikken, maar dan krijg je wel echt het gratis nummer:

0800 0402