Beantwoord

Waarom kan ik niet binnen mijn jaarcontract overstappen naar KPN TV+?

  • 6 February 2023
  • 16 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb contact gehad met KPN+ of het mogelijk is mijn jaarcontract over te zetten na KPNTV+ per 1-4 , dat kan niet volgens KPN ook kan ik niet mijn gsm abonnement niet op zeggen met behoud van e.v.t KPNTV+

icon

Beste antwoord door PeterG 7 February 2023, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 2

Ik volg... Ik kreeg hetzelfde antwoord bij de klantenservice..... Zou graag overstappen naar TV+

Hallo @ed2018 en @Rick.van.D als je een mail van KPN hebt gehad over de wijziging van de voorwaarden, ben je tot 1 april 2023 contractvrij en kun je alle kanten uit, alleen heeft nog niet iedereen dat door binnen KPN, zowel de mensen als de systemen, zo heb ik zelf helaas moeten ervaren.

 

Rick bedankt,

 

inmiddels de juiste persoon gesproken bij kpn,

het was geen probleem, alleen gsm op zeggen met nummer behoud binnen het abonnement kom weer niet?

 

alleen gsm op zeggen met nummer behoud binnen het abonnement kom weer niet?

 

Als je combivoordeel hebt op dat mobiele abonnement moet dat wèl kunnen volgens devoorwaarden,, alleen alle medewerk(st)ers weten dat nog niet en de systemen ook niet.

Je moet ze er goed van overtuigen dat dat wèl geldt en verwijzen naar het voorwaarden-topic binnen dit forum.

 

 

Goede avond Jan,

 

Weer kpn gebeld, binnen het 2 jarig gsm contract kun je niet kosteloos op zeggen met nummer behoud, verwezen na nieuwe voorwaarden, maar ze blijft volhouden dat dat niet kan.

Reputatie 7
Badge +24

Goede avond Jan,

 

Weer kpn gebeld, binnen het 2 jarig gsm contract kun je niet kosteloos op zeggen met nummer behoud, verwezen na nieuwe voorwaarden, maar ze blijft volhouden dat dat niet kan.

Nou ja... als er ook nog toestelkosten zijn kan ik voorstellen dat die sowieso niet vervallen. 

Dag Jan,

 

ik wil met mijn gsm weer overstappen na simpel.nl

Hou ed2018

Heb je thuis internet ( en tv ) van kpn? Indien dat zo is krijg je van kpn deze maand bericht dat de algemene voorwaarden daarop wijzigen. Dan ben je tot 1 april contractvrij. Ook voor je mobiel. 

Heb je geen vast internet van kpn dan niet. Ook niet voor de mobiel. En zul je de 2 jaar af moeten maken. 

Als je je mobiele abonnement te duur vind mag je het wel naar beneden bijstellen. 

Dag Peter,

 

ik heb gisteren mijn abonnement om gezet naar KPNTv+ dus het zou vandaag moeten gaan werken,

alleen mijn mobiele abonnement wat nog loopt tot volgend jaar kan kan ik niet op zeggen met nummer behoud.

KPN medewerker zegt dat kan niet om dat ik een contract heb van 2 jaar

Dag Peter,

 

ik heb gisteren mijn abonnement om gezet naar KPNTv+ dus het zou vandaag moeten gaan werken,

alleen mijn mobiele abonnement wat nog loopt tot volgend jaar kan kan ik niet op zeggen met nummer behoud.

KPN medewerker zegt dat kan niet om dat ik een contract heb van 2 jaar

Hallo @ed2018 heb je wèl een persoonlijke mail gehad van KPN aangaande de voorwaardenwijziging?

Zo nee, dan klopt het dat het nog niet kan.

Heb je de mail wèl gehad en voldoet je mobiele abo aan de wijzigingsvoorwaarden zoals in het speciale topic hierover vermeld, dan zou het wèl moeten kunnen.

Helaas is het nog niet tot alle medewerk(st)ers en de systemen van KPN doorgedrongen omdat e.e.a. nog maar kortgeleden bekend is geworden.

 

Bedankt Peter,

 

ik heb nog geen mail gehad, ik heb gisteren de medewerkers op de nieuwe voorwaarden gewezen 4 medewerkers om precies te zijn waarbij er een het ging navragen maar alle 4 vertelde dat dat niet kon, terwijl mijn gsm abonnement gekoppeld is aan mijn internet-tv

Reputatie 2

Hoi @ed2018 wat mij niet helemaal duidelijk is. Zat je met internet/tv ook nog binnen je contract? Je hebt het nu kunnen omzetten naar TV+ lees ik. Ik kon het niet omzetten naar TV+ omdat ik nog binnen het contract zit dat in december 2023 afloopt. Tevens heb ik nog geen mail gehad dat de voorwaarden wijzigen per 1 april. Het zou vreemd zijn dat jij wel kunt omzetten binnen je contract en ik niet. Als jij wel nog binnen je contract voor tv/internet zat dan moet ik er ook nog maar eens een belletje aan gaan wagen😀😀

Maar heb je al een email gehad over de wijziging van de voorwaarden?

Als je die nog niet hebt gehad ben je nog niet contractvrij.

Maar waarom wil je van je mobiele abonnement af?

Je kunt je Hussel mobiel abonnement naar beneden bijstellen om het minder duur te maken.

Als je later deze maand wel contractvrij bent geldt dat alleen voor het mobiele abonnement. De toestellening moet je dan eerst in 1 x helemaal aflossen voordat je over kunt stappen.

Denk eraan dat je het pluspakket à 6,99 kwijt raakt als je geen kpn mobiel abonnement hebt.

En eventuele entertainmentkorting ( 5,00 ), bij één of meer extra pakketten of streamingdiensten*, vervalt ook.

*Viaplay, Neflix, Videoland, Spotify, ESPN

Dag Peter,

 

bij simpel betaal ik voor onbeperkt bellen met 14gb 10 euro p/m

Tja, maar je hebt destijds wel voor kpn gekozen voor 2 jaar….. afspraak is afspraak hi hi 😉.

En wat voor adder zou daar onder het gras zitten? Minder snelheid? Iets anders?

ah, dit is de ADDER. Je kan dus niet gratis naar familie / kennissen bellen in de EU buiten Nederland.

Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om misbruik van de dienst te voorkomen zijn de Aanvullende Voorwaarden Redelijk Gebruik van toepassing op de dienst. Een indicatie voor gebruik in strijd met deze voorwaarden ziet Simpel wanneer er meer dan 9.999 minuten per maand wordt gebeld of meer dan 9.999 sms’jes worden verstuurd of een combinatie van meer dan 9.999 minuten en sms’jes per maand worden verbruikt. Wel zo eerlijk tegenover al onze klanten, die zo ook kunnen blijven genieten van de best mogelijke gebruikerservaring. Maak je – misschien onbedoeld – gebruik van de Dienst in strijd met deze voorwaarden? Dan zullen we nader onderzoek doen en nemen we contact met je op. Simpel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

En de internet snelheid is 'beperkt’ tot 75 down en 10 up.

Simpel is een 100 % dochter van T-mobile overigens.

Als je mail hebt gekregen met de aankondiging in de wijziging van de voorwaarden ben je contractvrij eerder en anders niet.

Als je later deze maand wel contractvrij bent geldt dan alleen voor het mobiele abonnement. De toestellening moet je dan eerst in 1 x helemaal aflossen voordat je over kunt stappen.
Dan dus eerst de aflossing. Pas daarna ben je echt vrij. Zolang er nog aflossing loopt kan je niet overstappen.

Dag Peter,

 

bedankt maar ik heb geen telefoon van de kpn, maar we zullen even afwachten verder ben ik zeer te vrede

over de kpn, nooit problemen met snelheid of storting supersnel over het glasvezel