Beantwoord

Waarom krijg ik maandelijks 3 rekeningen in plaat van maar één?

  • 21 January 2022
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Waarom niet elke maand 1 keer, een rekening,  ipv 3 keer een aparte rekeningen 

admin: privacy gevoelige informatie verwijderd, titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 January 2022, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, Eddy. Welkom terug op het forum.

Thuis en elke mobiel zijn aparte abonnementen en bij jouw ook klantnummers.

Mobiel kan je wel tot 10 nummers (aansluitingen) op één factuur krijgen als je ze op één mobiel klantnummer laat zetten.

Het thuis abonnement blijft een apart abonnement met eigen klantnummer.

Dan houdt je dus 2 facturen over. Eén voor vast/thuis en één voor de mobiele nummers.

Maar of je nou 1 of 10 facturen krijgt, het totaalbedrag blijft hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eddy Hoppe ,

Je kunt dan in ieder geval twee klantnummers laten opgaan in één klantnummer. Dat scheelt er in ieder geval één. Staan ze wel allemaal op het zelfde huisadres ingeschreven en ook op dezelfde naam? Mogelijk staat er ergens een typefout in de naam waardoor de computer ze als aparte rechtspersonen ziet? 

Check dit eventueel via de klantenservice (0800-0402) of plaats hier al jouw gegevens in het forumprofiel. Een reactie van een moderator duurt vaak ongeveer twee dagen.   

Je kunt ook in Mijn KPN kijken of je daar alle drie de abonnementen ziet staan of kunt toevoegen. 

Zijn alle drie de abonnementen trouwens gekoppeld voor de mogelijke voordelen? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Eddy Hoppe, ik zie dat je al uit is gelegd dat je pér klantnummer een factuur ontvangt. 

Je 2 mobiele abonnementen staan met dezelfde gegevens geregistreerd en zouden samengevoegd kunnen worden zodat je daarna nog maar met 1 mobiel klantnummer te maken hebt en daar ook maar 1 factuur van ontvangt. Zou je graag willen dat ik dat voor je in gang zet? Zou ja, zou je dan de laatste 3 cijfers van je IBAN in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Omdat deze handeling de facturatie wijzigt, heb ik dit nodig ter verificatie :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!